طرح جامع ترافیک شهرکردتصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت : با تصویب طرح جامع حمل‌ونقل(ترافیک) شهرکرد در شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور زمینه اجرای پروژه‌هایی در این حوزه با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، مصطفی حیدری در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، گفت: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد به‌زودی به شهرداری ابلاغ و اجرای آن عملیاتی می‌شود.

پیش‌بینی هشت تقاطع غیرهمسطح در طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیش‌بینی هشت تقاطع غیرهمسطح در طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان‌سازی ترافیک مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح باعث ارتقای شاخص‌های توسعه شهری در مرکز استان می‌شود.

حیدری تصریح کرد: با تصویب طرح جامع حمل‌ونقل(ترافیک) شهرکرد در شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور زمینه اجرای پروژه‌هایی در این حوزه با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین دغدغه‌ها در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به‌شمار می‌رود

وی یادآور شد: ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم و تلاش برای افزایش سطح رفاه شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به‌شمار می‌رود.

تصویب طرح جامع ترافیک شهرکرد

شهردار شهرکرد نیز گفت: جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در دفتر حمل‌ونقل وزارت کشور برگزار شد و مشاور طرح جامع ترافیک گزارشی را در این نشست ارائه کرد.

وی در ادامه‌ تأکید کرد: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد از سال ۱۳۹۸ آغاز و در نهایت طی روزهای اخیر تصویب شد.

محمدحسین واحدیان افزود: در راستای اجرای مصوبات شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و اجرای جامع ترافیک شهرکرد، این شهرداری براساس اولویت‌بندی برای اجرای این طرح پیمانکارانی را در حوزه‌های مختلف به کارگیری می‌کند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال از سوی شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد و همچنین در کمیته‌های فنی در تهران نیز تایید و تصویب شد.

طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکردمسیر روشن و مشخص برای مسوولان است

وی طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد را مسیر روشن و مشخصی برای مسوولان دانست و اظهار داشت: رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان‌سازی ممکن نیست و باید به‌دنبال ساماندهی پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌سازی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت و توسعه کمربندی‌ها و پیاده‌روسازی باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1792846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =