راه و شهرسازی استان ۲۵۰ میلیارد تومان به شهرداری خرم‌آباد بدهکار است

نایب رییس شورای شهر خرم‌آباد گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان ۲۵۰ میلیارد تومان به شهرداری خرم‌آباد بدهکار است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجید دریکوند در این رابطه گفت: امروز در خبرها خواندم که جناب دکتر خدابخشی در جلسه شورای برنامه ریزی استان به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کردند و به بسته بودن حساب‌های اداره کل راه و شهرسازی با شکایت شهرداری خرم آباد اعتراض کرده اند اما چرایی موضوع را جویا نشدند .

وی افزود: یا ایشان از موضوع باخبرند که مصداق تضییع حقوق مردم شهر خرم آباد است یا بی خبرند که اصل اظهار نظر و اعتراض ایشان محل ایراد است.
شهرداری خرم آباد بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان بابت چندین فقره پرونده از راه و شهرسازی استان طلب دارد که بعد از سالها دوندگی و طی کردن همه راهها، موضوع از طریق شکایت و اخذ رای و نهایتا صدور اجرائیه جهت انسداد حساب‌های راه و شهرسازی و الزام به پرداخت بدهی منتهی شده است.


عضو شورای شهر خرم‌آباد ادامه داد : به عنوان نماینده مردم شهر خرم آباد موظف به دفاع از این حق هستم یک مقایسه کوچک ارائه میکنم:
همه بودجه شهرداری خرم آباد برای سال ۱۴۰۲ کمتر از هزار و صد میلیارد تومان است البته به شرط تحقق، تنها ۲ پروژه تقاطع غیر همسطح شریعتی و مسکن مهر نزدیک به ۲۶۵ میلیار تومان هزینه دارد،
تزریق این مبلغ (بدهی راه و شهرسازی) جان تازه ای به کالبد خسته خرم آباد است سوای اینکه حق مردم و شهر هم است‌تصور کنید که فقط ۲۵۰ میلیارد تومان صرفا صرف آسفالت شهر شود.

دریکوند تصریح کرد: به جناب خدابخشی حق میدهم که مدافع موکلین خود باشد اما این اجازه را نمی‌دهم که حقوق مردم خرم آباد را با فشار بر استاندار محترم و بومی لرستان ضایع کند.

نایب رییس شورای شهر خرم‌آباد در پایان تاکید کرد : حکم صادره قطعی است و راه و شهرسازی موظف به پرداخت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =