نصب ۲۱۷۰ عملک گازرسانی در لرستان / اجرای ۱۸۰ کیلومتر خط لوله گاز در سال جاری

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : به منظور ایجاد زیر ساخت گازرسانی در استان لرستان در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۸۰ کیلومتر خط لوله توزیع و تغذیه گاز اجرا شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،کرم گودرزی در حاشیه مجمع سالانه این شرکت با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰ کیلومتر خط لوله تغذیه و ۱۳۰ کیلومتر خط لوله توزیع و نصب بیش از ۲۱۷۰ علمک جهت گازرسانی به بخش های شهری ، روستایی و صنعتی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۰ درصدی را نشان میدهد.

گودرزی ادامه داد: در سال گذشته اهداف این شرکت در ایجاد زیرساخت گازرسانی محقق گردید و در مجموع بیش از ۱۰۵ درصد جذب بودجه سرمایه ای محقق شد.

وی افزود: با وجود مسیر های صعب العبور و برف گیر بودن بعضی مناطق و همچنین شرایط سخت عملیات اجرایی پیش بینی می شود با همت و کوشش همکاران تلاشگر ، مشاورین و پیمانکاران اجرایی بیش از ۶۰ روستا و ۶۸ واحد صنعتی ، تولیدی و کشاورزی در نیمه اول سال جاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردند. ه

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان از مدیران ستادی همکاران خدوم شرکت گاز استان مشاوران و پیمانکاران اجرایی که در موفقیتهای این شرکت در سال گذشته نقش ارزنده ای داشتند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که خدمات رسانی در سال ۱۴۰۲ با جدیت ادامه یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =