۵ نفر
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
پایان قدرت نمایی 3 عربده کش درهرسین

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری 3 نفر از عاملان عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد در پارک دانشجو این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه سرهنگ علی عزیزیان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 3 نفر در پارک دانشجو هرسین اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح کرده و باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده اند، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در راستای حراست از صیانت و امنیت شهروندان و با توجه به وظیفه ذاتی خود مقتدرانه به موضوع ورود پیدا کرده و پس از متواری شدن افراد عربده کش با یک دستگاه خودرو ال 90، نسبت به تعقیب آن ها اقدام و پس از طی مسافتی خودرو متواری را متوقف و هر 3 نفر را مقتدرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزیان همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس حافظ امنیت مردم است و اجازه نمی دهد عده ای معدود به هر نیت و انگیزه ای باعث رعب و وحشت شهروندان شده و امنیت را با چالش مواجه کنند.

جمع آوری 16 معتاد متجاهر در هرسین

رئیس پلیس هرسین در ادامه از جمع آوری 16 معتاد متجاهر در این شهرستان و در راستای مرحله دوم طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

وی با اشاره به جمع آوری 15 معتاد متجاهر دیگر در مرحله اول طرح گفت: با اجرای این مرحله، تعداد معتادان جمع آوری شده به 31 نفر رسیدند.

عزیزیان در پایان از تحویل معتادان متجاهر جمع آوری شده به کمپ ماده 16 خبر داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =