نبود برنامه واحد مشکل اصلی در شهرکرد است

شهردار شهرکرد گفت: نبود برنامه و عدم هم‌افزایی در بین دستگاه‌های اجرایی و مدیران یکی از مشکلات اصلی در استان و شهر شهرکرد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان اظهارداشت: نبود برنامه در استان یکی از مشکلات است و تمام جلسات بحرانی است و این کار را برای دستگاه‌ها بسیار سخت کرده چراکه هم افزایی بین دستگاه وجود ندارد.

وی افزود: این استان پتانسیل‌های بالایی دارند و به دلیل اینکه القا کرده‌اند که استان کم برخورداری هستند سبب شده منابع درآمدی که می‌توانستیم داشته باشیم، از دست بدهیم.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه اینجا محدودیت مالی بسیار است اما دغدغه‌مند هستیم و کار را به جلو می‌بریم و در اسرع وقت کار را انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است، تملک‌ها، آزادسازی‌ها و ساخت و سازها به دلیل قیمت بالای زمین با مشکل مواجه است.

واحدیان با اشاره به مطالبات از دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: مشکلات در حوزه اراضی سبب شده که نتوانیم خدمات ارائه دهیم و باز با مشکل مواجه شده‌ایم و منابع درآمدی نداریم.

وی گفت: در این مدت خدمت بنده نگاهمان امیدآفرینی و خدمت به مردم بوده اما مردم با دستگاه‌ها فاصله و شکاف زیادی دارند. سعی کرده‌ایم به مردم نزدیک شویم و خدمات در حوزه‌های مختلف را به مردم ارائه‌ دهیم و نیتمان خدمت صادقانه است.

برخورد قانونی با مدیرانی که حق مردم را نادیده می‌گیرند

دادستان عمومی و انقلاب استان گفت: در کارهایی که برای مردم مفید باشد کمک می‌کنیم به مدیران اما در جاهایی که حق مردم نادیده گرفته و همراهی نکنند از اختیارات قانونی استفاده و برخورد قانونی می‌شود.

نصرالدین صالحی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد اظهارداشت: حق و حقوق مردم باید در نظر گرفته شود و مدیران باید در برابر حقوقات آن‌ها پاسخگو باشند و در صورت عدم رعایت قانون برخورد شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان بیان کرد: در کارهایی که برای مردم مفید باشد کمک می‌کنیم به مدیران اما در جاهایی که حق مردم نادیده گرفته و همراهی نکنند از اختیارات قانونی استفاده و برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: خدمت صادقانه به مردم با سرعت بیشتر در اولویت کاری دادستانی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =