سامان دهی قبور شهدای لرستان تا پایان سال ۱۴۰۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت :بازسازی همه قبور شهدای استان آغاز شده و تا سال آینده به پایان می رسد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد گفت : باتوجه به مقام شامخ شهدا که همه مدیون جانفشانی های آنها هستیم وظیفه داریم در خدمت خانواده های آنها باشیم.

وی افزود: در این راستا از سال جاری سامان دهی و مرمت قبور شهدا در همه شهرستانهای استان با عقد قراردادی آغاز گردیده و هم اکنون نیز در حال انجام است.

هاشمی تصریح کرد: سامان دهی و بازسازی قبور شهدا در برخی شهرستانها به پایان رسیده و مابقی نیز در دست اجرا می باشند .

مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به قبور شهدا در مرکز استان گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی قبرستانها در خرم آباد اما اجرای کامل بازسازی قبور شهدا با سرعت خوبی در دست اجراست .

وی تاکید کرد: بازسازی قبور همه شهدای استان برای اولین بار انجام شده و قطعا تا یکسال آینده بطور کامل تکمیل و به پایان می رسد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه از پیگیری ها برای تبدیل وضعیت کارکنان خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان در ادارات استان خبر داد و گفت : شخصاً بهمراه معاونین و کارشناسان روزانه از طریق ادارات استان پیگیر تبدیل وضعیت قطعی این پرسنل هستیم و خداروشکر تعداد زیادی نیز تبدیل وضعیت شدند .

هبت هاشمی افزود: از یکسال گذشته تابحال بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از کارکنان ایثارگران و خانواده شهدا تبدیل وضعیت شدند که جا دارد از مدیران مربوطه تقدیر و تشکر شود .

وی ادامه داد : طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در مراسمی از مدیرانی که با بنیاد شهید استان در راستای تبدیل وضعیت کارکنان همکاری نمودند تحلیل خواهد شد .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1741777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =