در روز جمعه، هفتم اردیبهشت، خبر خوب ربیعی برای کارگران، ادعای ‌سی‌ان‌ان درباره توافق ترامپ و مکرون درباره ایران و خبرهای جشن قهرمانی پرسپولیس از مطالب پربازدید بود.

در سرویس سیاست، تصویر معنی‎دار نشریه دفتر رهبری پربازدید شد. کاربران زیادی هم خواستند بدانند پس از آیت‎الله هاشمی، چه بر سر لیست خبرگان مردم آمد؟ اظهارنظر علم‌الهدی با عنوان کنسرت و فسق‌وفجور جوان ما شاد نمی‌شود هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، خبر رسید تولید ۲۵ خودرو متوقف شد. همچنین مخاطبان خواستند بدانند ارزهای مهم بازار چقدر ارزان شدند؟  خبر خوب ربیعی برای کارگران نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، عکسی از الیور استون و همسرش کنار کارگردان ایرانی پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی خبر خوشحالی رامبد جوان از سلفی گرفتن با یک کارگردان خفن! کلیک کردند. گزارشی با تیتر  از «بفرمایید شام» تا جلوه‌ای دیگر از احمدرضا احمدی هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، توضیحات فرماندار ویژه ری در پی کشف مومیایی رضاخان خواندنی شد. گزارشی با عنوان جوانان کافه‌نشین، جوانان دهه‌ ۶۰ و ۷۰ از خانه فرار می‌کنند! نیز از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی چهار علامت تبدیل خال به سرطان کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، تصاویری از ورود "اون" به کره‌جنوبی و دست تاریخی رهبر دو کره  پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر ادعای ‌سی‌ان‌ان درباره توافق ترامپ و مکرون درباره ایران  کلیک کردند. دیگر پربازدید این سرویس، خبری با تیتر تکرار نمایش مضحک پهپادی؛ این‌بار توسط نماینده نتانیاهو بود.

در سرویس ورزش، چرا کی‌ روش 7 سال است کلمه‌ای فارسی یاد نگرفته؟ سوالی بود که کاربران در پی پاسخ آن بودند. در ادامه کاربران روی خبر خوش مازیار ناظمی به پرسپولیسی‌ها با یک غلط مفهومی! کلیک کردند. تصاویری از هانا و هانی در راه آزادی نیز توجه کاربران زیادی را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کارگروه ویژه در حال زور زدن! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =