طرح ساماندهی میدان مرکزی میوه و تره‌بار کرج آغاز شد

در راستای تاکیدات نمایندگان مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، ساماندهی و بهسازی میدان بزرگ میوه و تره بار کرج آغاز شد؛ در مراسم نمادین شروع عملیات اجرایی این طرح منصور وحیدی نایب رئیس شورای اسلامی شهر حضور داشت.

به گزارش خبرآنلاین، ساماندهی میدان مرکزی میوه و تره بار مستقر در مرز منطقه ۲ شهرداری کرج و محمدشهر یکی از دغدغه های همیشگی مردم و مسئولان بوده، چرا که برخی مشکلات زیست محیطی و بصری این مجموعه موجب شده تا علاوه بر تشدید چالش های زیست محیطی، شهروندان احساس خوشایندی از حضور در مرکز خرید میوه و تره بار نداشته باشند.

در همین راستا و با تاکیدات نمایندگان مردم، عملیات اجرایی ساماندهی این مجموعه به همت منطقه ۲ شهرداری کرج آغاز شده که منصور وحیدی نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز بازدیدی از این روند اجرای طرح داشت. وی ضمن اطلاع از جزئیات این طرح، گفت که مشکلات زیست محیطی و بصری میدان مرکزی میوه و تره بار باید در اسرع وقت مرتفع شود.

این مسئول در این بازدید که دو ساعت به طول انجامید، خاطر نشان کرد: مراکز خرید و روز بازارها یکی از نقاط قوت درآمدی شهرداری کرج به شمار می روند و با ایجاد تغییراتی می توان آنها را به منابع پایدار درآمدی تبدیل کرد اما متاسفانه ظاهر نازیبا و مشکلات زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار این روند را خدشه دار کرده است. 

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج نیز در این بازدید با اعلام اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار که در ابتدای جاده محمدشهر واقع شده، یکی از نقاط حساس شهر از نظر بهداشتی و سلامت است، عنوان کرد: با توجه به برخی نابسامانی ها، ساماندهی و ارتقای خدماتی و عمرانی و فضای سبز از الویت ها و برنامه ها در این منطقه به شمار می آید.

مرتضی جلالیان تصریح کرد: تجمع زباله ها در این میدان، سد معبر و نظایر آن از جمله مشکلاتی است که در این نقطه از میدان تره بار کرج مشاهده شده و شهروندان را با مشکلات متعددی روبرو کرده است که با تجهیز اکیپ کامل خدمات شهری و تدابیر لازم تلاش داریم تا رفع کامل این مشکلات با طرح های ستادی وجهادی رضایتمندی شهروندان را جلب نماییم.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از طرح بزرگ ساماندهی این مرکز عنوان کرد:  اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان و متصدیان غرف موجود در میدان و نیز تلاش جهت جلب مشارکت آنان برای رفع مشکلات موجود، با هدف تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت و رفع سد معابر عمومی از طریق توزیع و اکران تراکت و بنر انجام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =