۰ نفر
۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵

فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های هفته گذشته میلادی از دیدگاه «وال استریت ژورنال» منتشر شد و کتاب «لحظات تصمیم گیری» نوشته «جورج دبلیو بوش» رتبه اول فروش را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، این فهرست در دو بخش ادبیات داستانی و غیرداستانی تنظیم شده است.

در بخش ادبیات داستانی «جف کنی» با رمان «خاطرات یک بچه بزدل: حقیقت زشت»، صدرنشین فهرست شده و پس از او «دین کونتز» با کتاب «آنچه شب می داند»، «تام کلنسی» و «گرنت بلکوود» با اثر «زنده یا مرده»، «استیگ لارسن»، نویسنده پرفروش ماه‌های اخیر، با اثر «دختری که به لانه زنبور لگد زد»، و «جیمز پترسون» و «ند راست» با رمان «ساحره و جادوگر: هدیه» نفرات دوم تا پنجم این فهرست را تشکیل دادند.

در همین بخش «تبهکاران: رمان نماینده ریاست جمهوری» اثر مشترک «دبلیو. ای. بی. گریفین» و «ویلیام ای. باترورث»، «قهرمانان المپیوس، کتاب اول ؛ قهرمان گمشده» نوشته «ریک ریوردن»، «اعترافات» اثر «جان گریشام»، «عبور از آتش» نوشته «جیمز پترسون»، «گرفتن آتش» اثر «سوزان کالینز» رتبه ششم تا دهم این فهرست را کسب کردند.

در بخش ادبیات غیرداستانی به ترتیب «لحظات تصمیم گیری» نوشته «جورج دبلیو بوش»، «شکسته» نوشته «لورا هیلن برند»، «زندگی» اثر مشترک «کیت ریچاردز» و «جیمز فاکس»، «کلئوپاترا» به قلم «استیسی شیف» و «بدن 4 ساعته» نوشته «تیموتی فریس» اولین تاپنجمین کتاب پرفروش این هفته شناخته شدند.

پس از آن ها «خاطرات یک بچه بزدل، خودت انجامش بده»، نوشته «جف کنی»، «زمین (کتاب)» اثر «جان استوارت»، «مونتسای پابرهنه این چقدر آسان است؟» به قلم«این گارتن»، «صحبت بی پرده،‌ بدون پشت‌بند: چگونه می شود کسی را پیدا کرد، نگه داشت و فهمید؟» اثر «استیو هاروی» و «بیشتر گرفتن: چگونه می‌توانید به توافق برسید تا به اهدافتان در دنیای واقعی دست پیدا کنید» نوشته «استوارد دایامند» ششمین تا دهمین کتاب پرفروش هفته گذشته میلادی از نظر «وال استریت ژورنال» شناخته شدند.

 60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =