مازراتی با یک نمونه قدرتمند و زیبا در نمایشگاه خودرو امسال شرکت کرده است. این کوپه اسپرت که ظاهری آیرودینامیک دارد با توان موتور 450 اسب بخار می‌تواند رقیب تازه‌‌ای برای محصولات فراری باشد.

محبوبه عمیدی: هنوز خاطره خوش رونمایی از مازراتی گرن توریسمو ام.سی کورسی در نمایشگاه خودرو پاریس 2008 از ذهن دوست‌داران خودروهای اسپرت پاک نشده که مازراتی با نمونه تازه و قوی‌تری از سری اتومبیل‌های مسابقات اتومبیلرانی این شرکت در نمایشگاه امسال شرکت کرده است. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مازراتی GranTurismo MC Stradale

این شرکت همیشه می‌تواند اتومبیل‌های خارق‌العاده‌ای خلق کند و بدون‌شک مازراتی جی.تی ام.سی Stradale یکی از این نمونه‌های فوق‌العاده از سری گرن توریسمو است. در این سری علاوه بر ظاهر زیبا، قدرت و سرعت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

تا پیش از رونمایی از این نمونه در نمایشگاه خودرو امسال «گرن توریسمو اس» با قدرت 430 اسب بخار بهترین نماینده این زیبایی و قدرت خیره‌کننده بود اما باید آنرا به رقیب تازه‌واردش مازراتی جی.تی ام.سی Stradale واگذار کند. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مازراتی GranTurismo MC Stradale

به گزارش سی.نت، در این نمونه از طراحی گرن توریسمو ام.سی Trofeo و مازراتی گرن توریسمو 4 یکی از برندگان مسابقات اتومبیلرانی جهان، ساخت این شرکت الهام گرفته شده است. این اتومبیل که ظاهر آیرودینامیک‌تر و نقطه ثقل پایین‌تری نسبت به نمونه‌های پیشین دارد، سریع‌تر، سبک‌تر و قدرتمندتر خواهد بود. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مازراتی GranTurismo MC Stradale

قدرت موتور این کوپه لوکس 450 اسب بخار است که حداکثر سرعت این اتومبیل را به 300 کیلومتر بر ساعت خواهد رساند. میزان مصرف سوخت این نمونه با اتومبیل‌ها پیشین برابر است. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مازراتی GranTurismo MC Stradale

بهبود مشخصات فنی این نمونه باعث شده بتواند به یک رقیب جدی برای محصولات فراری تبدیل شود. این اتومبیل از زمستان 2011 وارد بازار خواهد شد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مازراتی GranTurismo MC Stradale

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • pasargad IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
    2 0
    لطفا به لينك عكسها www اضافه كنيد عكسها در صفحه خبر مورد نزر مشاهده نميشوند من در شركت محدود به خواندن روزنامه هستم
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
    3 1
    صندوق عقبش رو از سمند الگو برداري كرده بي مرام
  • بدون نام CZ ۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
    2 0
    این چه جور اطلاع رسانی است؟ پس قیمت آن کجاست تا بفهمیم ارزان است؟!!