آئودی با 5 نمونه متفاوت از انواع سوپرکار گرفته تا کوپه اسپرت و نمونه‌های صندوق‌دار در نمایشگاه امسال شرکت کرده است. کاهش وزن خودروهای تازه، سادگی و بهبود بخش‌های کنترل خودرو مد نظر قرار گرفته است.

محبوبه عمیدی: آئودی با 5 نمونه متفاوت از انواع سوپرکار تا کوپه اسپرت و نمونه‌های صندوق‌دار در نمایشگاه امسال شرکت کرده است. به گزارش سی.نت، این شرکت نیز مانند بسیاری از خودروسازان کاهش وزن خودروهای تازه، سادگی و بهبود بخش‌های کنترل خودرو را مد نظر قرار داده است.

آئودی ای-ترون اسپیدر، سریع و هیبریدی
نمایشگاه خودرو پاریس نشان می‌دهد آئودی هنوز دارد به تولید خانواده ای-ترون ادامه می‌د‌هد. در نمایشگاه امسال یک نمونه زیبا و سریع دیگر از این خانواده به نام آئودی ای-ترون اسپیدر رونمایی شده است. این اتومبیل از دو موتور الکتریکی و یک موتور TDI V6دو توربویی با توان 300 اسب بخار برای حرکت بهره می‌گیرد.(برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی ای-ترون اسپایدر

متخصصان این شرکت می‌گویند به استثنای موتور سنگین 9.1 کیلووات‌ساعتی این اتومبیل که در جلوی آن تعبیه‌ شده، این شرکت تلاش کرده است وزن را در تمام نقاط اتومبیل حتی شاسی آن کمتر و آنرا به شکل متعادلی در تمامی نقاط توزیع کند. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی ای-ترون اسپایدر

آئودی ای-ترون اسپیدر حدود 1450 کیلوگرم وزن دارد و موتور الکتریکی آن به تنهایی می‌تواند سرعت 60 کیلومتر‌بر‌ساعت را برای مسافتی حداکثر 50 کیلومتری تأمین کند. به اعتقاد مهندسان این شرکت این سرعت و توان برای تردد در مناطق شهری و کنار آمدن با ترافیک آن کافی است در غیر این صورت یک موتور دو توربویی پر قدرت در دسترس خواهد بود که می‌تواند به اتومبیل شتاب و سرعت فوق‌العاده‌ای بدهد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی ای-ترون اسپایدر

 

آئودی R8 GT، سریع و آتشین
آئودی آر8 جی.تی را باید یک اتومبیل فوق‌العاده دانست که در میان اتومبیل‌های مشابه و سوپرکارها هم بی‌رقیب است و مطمئنا این تنها طراحی و قدرت حرکتی آن نیست که می‌تواند بازدیدکنندگان از نمایشگاه و خریداران را تحت‌تأثیر قرار بدهد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی آر8 جی.تی

از این خودرو تنها 333 نمونه تولید خواهد شد که هر یک بیش از 265میلیون تومان قیمت خواهند داشت. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی آر8 جی.تی

موتور این اتومبیل نمونه قوی‌تری از موتور V10 و 5.2 لیتری اتومبیل‌های این شرکت است که قدرت آن به 560 اسب بخار می‌رسد. در تولید بسیاری از بخش‌های خارجی به جای آلومینیوم از فیبر کربن استفاده شده است. علاوه بر این شیشه جلوی اتومبیل نازک‌تر و شیشه عقب آن از جنس پلی‌کربنات تهیه شده تا در نهایت 110 کیلوگرم سبک‌تر از پیش باشد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی آر8 جی.تی

 

آئودی A7، متفاوت
آئودی A7 کوپه اسپرت جدید آئودی در کنار آئودی R8 GT یکی از بهترین‌های این شرکت خواهد بود. در این اتومبیل تازه فناوری‌های به کار گرفته‌شده در تولید موتور و فضای داخلی با R8 GT مشترک است. با این تفاوت که برای این اتومبیل صندوق عقب در نظر گرفته شده است. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی ای7

علاوه بر اینکه امکان استفاده از این صندوق عقب وجود دارد، طراحی آن به ای7 ظاهر زیباتری داده است. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی ای7

 

آئودی کواترو، طرحی برای آینده
این نمونه که چندان هم نمی‌شود آنرا مفهومی به شمار آورد، علاوه بر اینکه نماد 30امین سالگرد ساخت سیستم all-wheel-drive آئودی است می‌تواند آغاز مسیر تازه‌ای برای طراحی‌های آینده این شرکت باشد. این سیستم به شکل مستقیم نیرو را میان 4 چرخ اتومبیل تقسیم می‌کند. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی کواترو

کواترو از یک موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ با توان 408 اسب بخار برای به حرکت درآوردن تمامی چرخ‌های اتومبیل بهره می‌گیرد. شاسی این نمونه همان RS5 قدیمی است. آئودی کواترو با استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم در بدنه آن سبک‌تر شده است. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی کواترو

بخش هدایت و کنترل این اتومبیل ساده طراحی شده و از یک صفحه ال.سی.دی برای نمایش اطلاعات استفاده خواهد کرد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی کواترو

 

آئودی A1 1.4 TFSI
این اتومبیل از یک موتور 1.4 لیتری خطی چهار سیلندر TFSI (با استفاده از فناوری توربو و سوپرشارژ) استفاده می‌کند که 185 اسب بخار قدرت خواهد داشت. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی A1 1.4 TFSI

آئودی A1 به 6.9 ثانیه برای رسیدن از صفر تا 100 نیاز دارد و حداکثر سرعت آن 226 کیلومتر بر ساعت است. این اتومبیل با قیمتی حدود 25 تا 30میلیون تومان می‌تواند رقیب خوبی برای فورد فیستا باشد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

آئودی A1 1.4 TFSI

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 98470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
    1 0
    سلام مطالبتون عالیه. به نظر من آئودی R8 GT حرف نداره.
  • سروش IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 1
    سلام.پیکانو میگیره کار خداست