روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه اعلام کرد: فردی که خود را امام زمان (عج) معرفی کرده بود در شهرستان هرسین دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سودجویان مدعی مهدویت در شهرستان هرسین از توابع استان خبر داد.

این فرد با هویت « ق.م » مدتی خود را به عنوان یار امام عصر (عج) معرفی می‌کرد و نهایتاً پس از جلب نظر عده‌ای که قریب بر 70 نفر بوده و هم اکنون بالغ بر 80 درصد آن ها دستگیر شده‌اند، خود را امام زمان معرفی کرده بود.

وی با ایجاد انحراف در مبانی اعتقادی این افراد سعی در سوء استفاده‌های خاص خود را داشته که با هوشیاری مردم و نیروهای ذیربط شناسایی و دستگیر شده است.

پرونده این شخص که علاوه بر ادعای مهمل امامت در بردارنده جرایم اخلاقی و ... نیز هست در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در حال رسیدگی است.

روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرد: نظر به ظهور عرفای مجازی در اقصی نقاط عالم که متاسفانه با وجود قلت نسبت به سایر کشورها، کشور ما نیز از آن مستثنی نبوده، هر از چند گاهی شاهد بروز این ناملایمات اعتقادی نظیر ادعاهای واهی و جنون آمیز مهدویت، نبوت و حتی الوهیت هستیم که این مهم هوشیاری و دقت نظر مضاعف متولیان امر و نیز آگاهسازی هرچه بیشتر مردم و جوانان میهن اسلامی مان را می‌طلبد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 97857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
    0 0
    برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم