بازیگر فیلم‌های «بورات» و «برونو» در فیلمی زندگی‌نامه‌ای به نقش موزیسین و خواننده اصلی گروه راک بریتانیایی «کویین» ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم با مشارکت شرکت «جی‌کی فیلمز» متعلق به گراهام کینگ، «ترایبکا پروداکشنز» با مدیریت رابرت دنیرو و جین رزنتال و شرکت «کویین فیلمز» ساخته می‌شود.

پیتر مورگان («فراست/نیکسون») فیلمنامه این پروژه فعلا بی‌نام را می‌نویسد که بر سال‌های منتهی به حضور گروه کویین در کنسرت‌های معروف به Live Aid در سال 1985 متمرکز است. این مجموعه کنسرت با حضور تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس دنیای موسیقی با هدف کمک به قحطی‌زدگان اتیوپی برپا شد.

تولید فیلم سال آینده میلادی آغاز می‌شود. فردی مرکوری متولد زنگبار در آفریقا بود. خانواده او از پارسیان زرتشتی منطقه گجرات در غرب هندوستان بودند. او گروه کویین را سال 1970 تشکیل داد و تا سال 1991 که در 45 سالگی درگذشت، خواننده اصلی این گروه بود.

بیش از 170 میلیون نسخه از آلبوم‌های کویین تاکنون به فروش رسیده و از جمله‌های ترانه‌های معروف این گروه می‌توان به We Will Rock You، We Are the Champions و Bohemian Rhapsody اشاره کرد.

گراهام کینگ در بیانیه‌ای گفت: «فردی مرکوری اجراکننده‌ای الهام‌بخش بود. بنابراین با حضور ساشا بارون کوهن به همراه فیلمنامه پیتر مورگان همین طور کمک کویین، ما بهترین ترکیب را برای بیان داستان واقعی موفقیت این گروه در اختیار داریم.»

بارون کوهن 39 ساله این روزها در فیلم «اختراع هوگو کاباره» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کند. مورگان هم فیلمنامه «زندگی پس از مرگ» کلینت ایستوود را نوشته است.

ورایتی / 16 سپتامبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 93032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =