به دعوت گالری مهر،‌ هنرمندان سرشناس عرصه تجسمی با ارائه آثار خود،‌ نمایشگاهی سه روزه برپا می‌کنند که عواید حاصل از فروش آن به درمان و حمایت از بیماران مبتلا به ام اس اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرآنلاین، «هنر نوگرای ایران» عنوان نمایشگاهی است که با حضور بیش از 40 هنرمند شاخص چهارشنبه 24 شهریور آغاز به کار خواهد کرد و در آن آثاری عرضه می‌شود که توسط هنرمندان برای مشارکت در این رویکرد خیرخواهانه در اختیار گالری قرار گرفته است.

در میان اسامی هنرمندان نامهای بسیار معتبری نظیر سیدمحمد احصایی،‌ عباس کیارستمی، ‌آیدین آغداشلو، ‌هانیبال الخاص،‌ پرویز تناولی،‌ پرویز کلانتری، ‌صداقت جباری،‌ رضا کیانیان،‌ یدالله کابلی،‌ نصرالله افجه‌ای،‌ فرح اصولی،‌ گیزلا سینایی،‌ پریوش گنجی،‌ جلال شباهنگی،‌ نصرت الله مسلمیان، ‌احمد وکیلی،‌ پویا آریان‌پور،‌ احمد نادعیان،‌ سیاوش مظلومی‌پور، نظری نوری،‌ علی نصیر،‌ علیرضا سعادتمند،‌ فرح ابوالقاسم،‌ فتح الله مرزبان،‌ حسین کاشیان و ... دیده می‌شود.

مدیران گالری ماه مهر برآنند آثار این نمایشگاه را زیرقیمت واقعی شان عرضه نمایند تا توان خرید مجموعه داران و علاقمندان بالا رود و امکان کمک بیشتری به بیماران ام اس فراهم آید.

کنار هم قرارگرفتن هنرمندان سه نسل معاصر ایران و نیز آثار متنوع در سبک‌ها و موضوعات مختلف از جذابیت های دیگر این نمایشگاه است.

نمایشگاه «هنرنوگرای ایران» به نفع بیماران مبتلا به ام اس تاجمعه 26 شهریور دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 4 تا 8 بعدازظهر به گالری ماه مهر واقع در بلوار آفریقا ـ خیابان نیلوفر مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 89961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =