خبرآنلاین، موضوعات و سوژه​های پیشنهادی شما را منتشر می​کند.

سوژه

بسیاری از مخاطبان، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ایده​هایی دارند که با این روش ، پیگیری آن را به رسانه محول می​کنند.

برای دستیابی به این هدف:

1- سوژه​هایی را که تصور می​کنید مناسب است در قالب گزارش، مقاله و مصاحبه منتشر شود به آدرس shoma@khabaronline.ir ایمیل کنید. همچنین می​توانید سو‌ژه​های پیشنهادیتان را در قالب کامنت که در انتهای همین صفحه موجود است برای ما بفرستید.

2- اگر خبر، عکس یا فیلمی دارید که انتشار آن را مفید می دانید می‌توانید آن را به آدرس بالا بفرستید تا به نام خودتان منتشر شود.

2-1- لازم نیست عکس​ها و فیلم​ها حتما خبری باشند. مثلا می‌توانید یک اتفاق جالب در محل زندگی یا اطرافتان را برای ما ارسال کنید.
2-2- موارد ارسالی نباید مغایر با اصول اخلاقی و قوانین جاری باشد.
2-3- با ارسال هر گونه متن، تصویر، طرح، ویدیو یا صدا شما موافقت می​کنید که حق استفاده از آن را به خبرآنلاین می‌دهید و سایت می‌تواند در آن هر تغییری بدهد.
2-4-هنگام تهیه مطلب، عکس، یا فیلم و صدا موارد زیر را رعایت کنید:
2-5- ارسال آگهی برای این بخش منجر به انتشار آن نمی شود. برای درج بنرهای خود به بخش تبلیغات مراجعه کنید.

مطالب خود را به زبان و فونت فارسی بنویسید.
نام و نام خانوادگی خود را درج کنید.
مشخصات فنی

حجم فایل عکس ارسالی بیشتر از 5 مگ نباشد
نوع فایل jpg, gif, png
مشخصات فایل صوتی یا ویدیو
50MB حداکثر حجم فایل پنجاه مگابایت
فایل های: avi, mov, wmv, mp4, mpg, flv, 3gp, wav, mp3, wma

چنانچه تمایل ندارید نام شما در سوژه ارسالی یا عکس و فیلم ارسال شده درج شود، تصریح فرمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 84966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
    0 0
    بسیار عالی . ممنونم.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام! لطفا در خصوص سید یمانی و سید خراسانی و مطالبی از این دست که روح و جان جوانان ما را با آن الوده اند و موجب اشاعه ی خرافاتی چون انتساب با اشخاص آن هم بدون سند قطعی و تایید مراجع صاحب نام مطلب تهیه و در اختیار قرار دهید چون به واقع معضلی شده است و دیر نیست که به همین زودی شاهد فرقه هایی نوظهور چون حسن صباح و غیره باشیم
  • بدون نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام ممنون می شوم اگر در مورد شرایط ایجاد انقلاب های مخملی بنویسید چندی است که سخنوران هر نوع نقد با اعتراض را به انقلاب مخملی نسبت می دهند لطفا کاوش کنید که یک انقلاب مخملی در چه شرایطی رخ خواهد داد.
  • بدون نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
    0 0
    همکاران محترم خبر آن لاین خیلی خوب خواهد بود اگر در مورد ادبیات سیاسی این دهه ی اخیر مطالعه کنید و نسبت به کلید واژه های این ادبیات تحقیق کرده و نسبت عام و خاص این کلید واژه ها و جاگیری درست و غلط آن ها از نظر کارشناسان علوم سیاسی مطلب بنویسید چون همان طور که می دانید کلید واژه های سیاسی در عرف سیاست گذاران منبعث از مکاتب سیاسی است اما در عرف سیاستمداران ما یک شبه شکل می گیرد و یک شبه هم پایان می یابد و بعضا هم که ادامه پیدا می کند معنای متفاوت از هدف گذاری قبلی می یابد. با تشکر.
  • سهيل IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
    0 0
    من يك نويسنده آي تي هستم آيا امكان اين وجود دارد كه نوشته هاي من در سايت شما منتشر شود؟ نمونه مطالب من در سايتم هست من مايلم با سايت شما به صورت جدي همكاري كنم؟نظر شما برايم مهم است.منتظر خواندن نظرتان هستم سهيل آرمان خوه
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۳۰
    0 0
    یک سووال دارم می خواهم بدانم ما چه تعداد شهید گمنام داریم؟ آیا آمار قطعی وجود دارد؟ همچنین معلوم شود در این مدت چه تعداد شهید تحت عنوان شهید گمنام پیدا شده است و چند نفر دیگر هنوز جزو شهدای گمنانم هستند.
  • بدون نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
    0 0
    این یک واقعیت است که تجلی هر ملتی در ادبیات اش است لطفا به ادبیات مخصوصا نقد رمان بها دهید به خدا اکثر خود واقعی ما آن جا است شاید توانستیم به کمک اش خودمان را پیدا کنیم. متشکرم.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    0 0
    حالا که قراره صفحه ی تاریخ کار کنید خوبه برید سراغ ائتلاف ها و جریان ها و تشکل ها و احیانا احزابی که طی 9 دوره ریاست جمهوری رییس جمهور های کشور صورت گرفته و با رفتن شان پایان یافته با یک نگاه آسیب شناسانه لطفا ضمن بیان تاریخچه و اعضا و ...
  • سلام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام. چرا یارانه به حساب نیروهای مسلح ریخته نشده؟؟؟ ممنون می شوم پیگری کنید .باتشکر
  • بدون نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
    0 0
    لطفا در مورد افشاگری یا باصطلاح افشاگری گلپور بنویسید
  • بدون نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
    0 0
    راستی چرا در سرلوحه ی سایت تاریخ روز ماه سال و نیز ساعت نمی زنید تا آن لاین بودن تان بهتر معنا شود.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    از گنجاندن مطالب ادبی در سایت ممنون.!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    0 0
    یک پیشنهاد پیرو مطرح شدن مسئله ی نماد های فراماسونری و صهیونیستی خوب است کاری تحقیقی و تاریخی راجع به اصالت این نهادها صورت گیرد حتی اگر جا داشته باشد کاری رسانه ایی و فرا مرزی ببینم چه تعداد ملت های صاحب نمادهای خود را می شناسند.
  • بدون نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
    0 0
    مطلب مربوط به انجمن حجتیه خیلی روشنگرانه بود لطفا بیشتر بنویسید این که در این سال ها چه کار می کردند و کجا بودند شاگردان و اساتید و حوزه نفوذ و اصول اعتقادی و ... متشکر می شوم اگر بیشتر بنویسید تا بدانیم.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام لطفا یک گزارش مفصل از مشکلات مسافران متروی تهران کرج تهیه نمایید.مثلا چرا دو واگن از هر قطار کم کرده اند و همواره شاهد تاخیرات مکرر در مترو هستیم و چرا وقتی قطار وارد ایستگاه مبدا _تهران و گلشهر )می شود بلافاصله درهای واگنها را باز نمی کند و آنقدر تعلل می کند تا انبوهی از مسافران با باز شدن در بطوری که در شان انسان نیست وارد واگنها می شوند و ... ما که زبانمان مو درآورد از بس به مسئولینشان گفتیم و نتیجه ایی ندیدیم.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام خواستم پیگیری کنید که چرا استخدامی های سال 88 به بعد از همکاران خود در همان پست های دولتی علاوه بر سابقه کار مبلغ قابل ملاحظه ای کمتر حقوق دریافت می کنند.(تقریبا 200000هزار تومان) من خودم یک مهندس این مملکتم با وجود تاهل حقوق ماهیانه ام 323000 هزار تومان است که اگر اجاره خانه هم از آن کم کنید متوجه منظورم می شوید. خدا خیرتان دهد اگر پیگیری نمائید.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
    0 0
    چقدر نظر.چه دل پری دارن این مردم.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام لطفا تحقیق کنید ببینید این گروهی که بیش از حد معمول فتنه فتنه می کنند و همه ی سعی شان این است با این حربه از همه ی مفاهیم به نفع اعتقادات خوشان بهره ببرند دارای چه مختصات اعتقادی ایی هستند
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    0 0
    لطفا در مورد تبعات فرهنگی طرح هدفمندی هم تحقیق شوید ببینید به واقع حضرات به آن فکر کرده اند. مثلا این که توقع دارند سرانه ی مصرف آب مثل کشورهایی باشد که طهارت و غسل و وضو ندارند آیا درست است.؟ این مثل را زدم تا خوب به کنه موضوع تبعات فرهنگی اش برسیم. اگر بخواهیم ریز بشویم خیلی مسایل وجود دارد.
  • معلم ورزش IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 0
    در بعضی جاها در استانها وحتی داخل استانی...بعضی مدارس 2 ساعت وبرخی دیگر 3 ساعت زنگ ورزش دارند...از وزارت متبوع دراین خصوص جویا شوید
  • معلم ورزش IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 0
    در بعضی جاها در استانها وحتی داخل استانی...بعضی مدارس 2 ساعت وبرخی دیگر 3 ساعت زنگ ورزش دارند...از وزارت متبوع دراین خصوص جویا شوید
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
    0 1
    سلام تا حالا اینو ندیدی (ماهی 24عیار تمام طلایی مخلوق زیبای خداوند که زنده است )نگاه کن به این لینک( http://www.fun.persianv.com/view/006889.php )
  • علیرضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
    0 0
    چرا مطلب جناب شکیبا باز نمی شود.
  • armin vafa IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
    0 0
    خیلی جالب بود
  • a IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    با سلام یه خبر که هیچ خبرگزاری به غیر ایسنا تحلیلش نکرده اونم اینکه مدیرکل تربیت بدنی فارس در تاریخ 18 بهمن از کار برکنار شد در حالی که در حین انجام ماموریت در یکی از شهرهای فارس بود دلیل آن هم معلوم نشده برای چی برکنار شده؟خواهشمندیم این موضوع رو پیگیری کنید
  • کنکجاو IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    0 0
    منصف باشین و انعکاس بدین که چرا دیروز (5 اسفند) فضای شهر پلیسی شده بود؟
  • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
    0 0
    آغا یک پیشنهاد به کاربران تان پیشنهاد کنید که مهمترین موضوع هایی که در دید و بازدیدهای عید بین اعضای خانواده ها رد و بدل می شود را برای تان بنویسند. خیلی جالب خواهد بود لااقل اشل فکری و ذهنی مردم برای یک سال به دست می آید.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    اخیرا در محیط مجازی کسانی فعالیت می کنند که به ظاهر کارشان فرهنگی یا فکری است اما ادبیات شان متفاوت. آن ها با یک نوع ادبیات سخیف کوچه بازاری و چاله میدانی اما پیرایش شده همراه با مثل و مثال بی ربط و پر از بدگویی و بد زبانی وارد شده و می خواهند خود را تحمیل کنند و محق جلوه دهند هر چند همه ی هیمنه شان به خاطر حاشیه امنی است که دارند اما ترس این است که این روند بماند و تبدیل به یک نوع ادبیات جدید بی بندوبار و فحش گونه شود. برای همین کارشناسی و آسیب شناسی آن جدی است ممنون می شوم اقدام کنید.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
    0 0
    آقایون خبر آنلاین ، فکر میکنم همگی با هم رفتین مرخصی.نه خبراتون آنلاینه نه همه خبر ها رو میذارین.برین خبرگزاری های دیگه رو ببینید.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    نمایش تلویزیونی « دیوانگان متفکر» را ببینید هم ببینید و هم با نویسنده گان و دست اندرکاران ش مصاحبه کنید طنز گزنده ایی دارد. برای اولین بار در جایگاه طنز خوب نشسته است.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    0 0
    خبرآن لاین عزیز ممنون که درباره ی انحرافات فکری دینی و سی دی ظهور و انجمن حجتیه و ... می نویسید. خدا خود جزای خیرتان دهد که پاسدار واقعی دیانت و شریعت اید.
  • f IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چرا دولت فكري به حال گرد و غبار مناطق غربي و جنوبي و ... ايران نمي كند؟ سلامتي مردم ارزش ندارد؟
  • بدون نام US ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
    0 0
    چند روز گذشته توسط استاندار فارس معاونان و بخشداران چند فرمانداری از کار برکنار شدند و چون فرمانداران اعتراض کردن که چرا فرماندار نمیتواند معاونش را انتخاب کند فرمانداران را هم برکنار کرده اند. گفته میشود دلیل اصلی این کار اعتراضاتی بوده که فرمانداران به استاندار نسبت به دادن سمت به افرادی که در سالهای قبل منتخب به جناح چپ بوده اند .
  • بدون نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
    0 0
    خبر آن لاینی های گرام لطفا یک روش پیش بگیرید به این کیفیت که سخنان مقامات را تحلیل محتوا کرده و در معرض قرار دهید می دانید که؛ تحلیل محتوا یک فن است و کاری کاملا علمی است اگر انجام دهید کلید خیلی از معماها به دست می آید
  • بدون نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    0 0
    خبر آن لاینی های ناب لطفا در مورد عملکرد هشت ساله دولت احمدی نژاد گزارش های مبسوطی با حضور کارشناسان تهیه کنید اگر از حالا دست به کار شوید عایدی خوبی خواهید داشت چون می دانید که ما عادت داریم داریم در پایان یک یا دو دوره ریاست جمهوری هر رییس جمهوری را چنان بکوبیم که دیگر جایی برای دفاع نماند حال آن که می دانم که شما می توانید اولین باشید و با نقدی منصفانه و واقع بینانه به تحلیل بنشیند رویکردها می تواند سرفصل های سایت تان باشد اقصاد فرهنگ سیاست و ...
  • ali IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام لطفا گزارشی در مورد سیتی سنتر اهواز (تعاونی کارکنان شهرداری)که با بیش از 2500 نفر عضو و گذشت حدود 10 سال هیچ کاری بجز حصاربندی انجام نشده است تهیه فرمایید.همچنین هیچ گزارش حسابرسی یا چنین چیزی تا حالا ارایه نشده است.
  • حمید IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
    2 0
    با سلام در مورد قوانین عجیب و صد البته ناعادلانه دانشگاه پیام نور گزارشی تهیه فرمایید! آقایان یک شبه در جلسه ای تصمیم گرفته اند معدل ورودی های سال87 به بعد به نحوی محاسبه شود که دروس مردودی دو بار یعنی یک بار با نمره مردودی و بار دیگر بانمره قبولی محاسبه شود.با این وضعیت معدل دانشجویان بسیار پایین تر میشود. این در حالیست در هیچ دانشگاهی چنین قانون و تبعیضی وجود ندارد.مسئله دیگر این است که چرا با وجود اصرار به مطالعه دقیق دفترچه آزمون سراسری حرفی از این روش محاسبه معدل در دفترچه زده نشده. ضمنا این دانشگاه بدون توجه به سال ورود هر سال شهریه ثابت و ترمی را افزایش میدهد به طوری که شهریه دانشجوی ورودی سال 87 دانشگاه پیام نور در سال90 برابر شهریه دانشجوی ورودی سال87 دانشگاه آزاد در سال90 است.
  • مریم IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    0 0
    با سلام با تشکر از برنامه خوبتون اگه یادتون باشه وزیر آموزش و پزورش دو ماه پیش گفتند اواخر دی ماه تربیت معلمی های ورودی 88 برای کارهای استخدامشون بهشون خبر میدیم برن مراکز استان برای انجام کاراشون حالا دی تموم شده و هیچ خبری نیست لطفآ پیگیری کنید در ضمن همه شون ما رو به هم پاس میدن: رئیس جمهور به آموزش و پرورش ،آموزش و پرورش به وزیر ، وزیر به مجلس ... مجلس هم طرح ما رو مطرح نمی کنه تا ما جزو بودجه 90 نباشیم اونوقت خدا میدونه بودجه ای که برای ما تصویب شده کجا رفته؟
  • حسن RO ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    سلام.وقت بخیر.تنها کاری که ازم بر میومد راجع به مشکلی که میخوام بگم، این بود که خدمت شما اطلاع بدم شاید از طریق رسانه ای شدن این ماجرا، فرجی حاصل بشه. با باشگاه و گروه علمی تماس گرفتم اما کسی پاسخ گو نبود.گفتم خدمت شما اطلاع بدم تا از طریق همکارانتون این مسئله رو لطفا پیگیری بفرمایید.من مثل بقیه دانشجوهای دانشگاه آزاد، ترمی نزدیک به سه میلیون تومن بابت تحصیل می دم اما اتفاقی که الان افتاده اینه که خیلی از واحدهای دانشگاه آزاد از جمله واحد پرند رشته فناوری اطلاعات که من در اون مثلا تحصیل میکنم فاقد مجوز اعلام شده و وزارت علوم این رشته محل رو معتبر و قانونی نمیدونه.دو ترم شهریه دادیم، نزدیک به شش میلیون، و اگه بخوایم ادامه هم بدیم همین مقدار چه بسا بیشتر رو باید بدیم، اگه قرار باشه نهایتا مدر