همه شعب و واحدهای اجرایی بانک های دولتی کشور نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار کنند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دربخشنامه ای به مدیران عامل بانک های دولتی، ابلاغ کرد: به موجب تصمیم هیئت دولت برای بهره مندی مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات های ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی به تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ، ساعات کاری بانک های دولتی در طول ماه مبارک رمضان به شرح زیر تغییر می کند:

1- ادارات و واحدهای ستادی بانک ها در همه استانها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعد از ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند. 
2- ادارات و واحدهای ستادی بانک های دولتی در استان تهران، فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14 خاتمه دهند.
3- همه شعب و واحدهای اجرایی بانک های دولتی در تهران و سایر استان ها نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار کنند.
4- ساعات کار همه شعب و واحدهای تابعه بانک های دولتی در روزهای نوزدهم (19) و بیست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
5- لازم است هر گونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد. 6- برنامه ریزی ایاب و ذهاب کارکنان به گونه ای تنظیم شود که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان راس ساعت معین محل کار خود را ترک کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 83636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =