خدمات امداد و نجات هلال احمرتا سه روز پس ازاربعین ادامه دارد

ایرنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات امداد و نجات به زائران اربعین حسینی تا سه روز پس از اربعین وبازگشت زائران به وطن ادامه دارد.

مرتضی سلیمی در چذابه با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون 42هزار زائر اربعین حسینی از خدمات سازمان امداد و نجات استفاده کردند افزود: سطح خدمات امداد ونجات امسال 6درصد در مقایسه با اربعین پارسال افزایش داشته است. 

وی با بیان اینکه هم اکنون 12هزار روز امدادگر ، پزشک و پرستار سازمان امداد و نجات با هشت فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سه مرز چذابه و شلمچه و مهران هستند، افزود:477پایگاه امداد و نجات به صورت ثابت در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال سطح خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر درمقایسه با اربعین سال گذشته مشهودتر و اثرگذارتر بوده است افزود: نیروهای امدادی سازمان امداد و تجات در عراق با 350نفر ، 32دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال فعالیت هستند.

* آمادگی برای بازگشت زائران اربعین به کشور
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی پایگاه های امداد و نجات این سازمان برای ادامه خدمت رسانی پایدار و بدون وقفه به زائران به هنگام بازگشت به کشور خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه بازگشت تدریجی زائران به کشور از مرزهای سه گانه کشور شروع شده است افزود: پایگاه های امداد و نجات به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی مطلوب به زائران هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در بازدید از پایانه مرزی چذابه از چند پایگاه امداد ونجات مستقر در این منطقه بازدید کرد.
شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند. 

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =