تصاویر آخرین وداع بهرام شفیع با جام‌جم

مراسم تشییع بهرام شفیع در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام شفیع با سابقه چهار دهه حضور در صداوسیما و اجرای قدیمی‌ترین برنامه ورزشی پس از انقلاب، و ریاست فدراسیون هاکی برای مردم و اهالی ورزش چهره شناخته شده ای بود. پیکر این مجری مردمی که عصر سه‌شنبه بر اثر حمله قلبی درگذشت، با حضور تعداد زیادی از چهره های تلویزیونی و ورزشکاران در مسجد بلال صداوسیما تشییع شد. سیدحسن خمینی، عادل فردوسی‌پور، پرویز مظلومی و... از چهره های مطرحی بودند که در تشییع این مجری و گزارشگر تلویزیون حضور داشتند.

سیدحسن خمینی بر پیکر پسرخاله پدری نماز میت خواند و علی‌عسگری رئیس رسانه ملی در این مراسم امیراقبال را در اعوش گرفت و به همسر شفیع تسلیت گفت. پیکر مرجوم بهرام شفیع  برای خاکسپاری به   امام‌زاده خاتون در  باغ فیض که بر اساس وصیت مرحوم بوده است ، منتقل شد.

شفیع که بسیاری از ما با او خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتیم ، دو شب قبل بر اثر ایست قلبی در بیمارستان بهمن تهران جان باخت.

این مجری قدیمی به دلیل قانون بازنشستگی باید بزودی از برنامه «ورزش و مردم » و فدراسیون هاکی جدا می شد و پسرش امیراقبال گفته بودد او 72 ساعت تلخ و پر استرس را قبل از فوت سپری کرد.

روحش شاد و یادش گرامی...

تصاویر آخرین وداع بهرام شفیع با جام‌جم

مراسم تشییع بهرام شفیع

مراسم تشییع بهرام شفیع

تصاویر آخرین وداع بهرام شفیع با جام‌جم

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =