در نهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور با عنوان جام دریانوردان که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد تیم های والیبال ساحلی بندر امیر آباد و بندر نکا به ترتیب عناوین قهرمانی و سوم این مسابقات را از آن خود ساختند.

به گزارش خبرآنلاین مازندران، سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد اظهار داشت در نهمین دوره از مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشوربه میزبانی بندر انزلی تیم بندر امیر آباد به مقام قهرمانی و تیم بندر نکا عنوان سوم این بازی ها را از آن خود کردند.

وی در ادامه به بازی های این دو تیم در مراحل مقدماتی تا فینال اشاره کرد وافزود: سطح کیفی بالای مسابقات و آمادگی تیم های حاضر در این دوره از بازی ها بر جذابیت هر چه بیشتر آن افزوده بود.

رضوانی به تمرین های آمادگی این دو تیم قل از مسابقات اشاره کرد و گفت اعضای کادر فنی و بازیکنان بنادر امیر آباد و نکا برای رسیدن به سطح بالای آمادگی جهت شرکت در این مسابقات تمرین های سختی را پشت سرگذاشتند که نتیجه آن حضور مقتدرانه و کسب دوعنوان اولی و سومی این مسابقات بود.مدیر بندر امیرآباد در پایان از کلیه اعضای کادر فنی،بازیکنان ،کمیته ورزش و هیات والیبال سازمان بنادر و نیز میزبانی خوب بندر انزلی برای این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

تیم والیبال بندرامیرآباد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =