آوازخوانی همایون شجریان در روز تولد پدرش/ عکس

کنسرت گروه شمس به آهنگسازی کیخسرو پورناظری با صدای همایون شجریان در قونیه برگزار و در بخشی از این کنسرت، سالروز تولد محمدرضا شجریان گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زادروز تولد محمدرضا شجریان، خسرو آواز ایران در کنسرت عرفانی گروه موسیقی تنبور شمس به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و با صدای همایون شجریان در شهر قونیه در کشور ترکیه گرامی داشته شد.

گروه موسیقی تنبور شمس در جدیدترین کنسرت خود، قطعاتی از ساخته‌های جدید و قدیم استاد کیخسرو پورناظری از جمله؛ «افسانه تنبور»، «ماها»، «مغانه»، «امروز»، «یارکان» و آهنگ «مردان خدا» را با صدای همایون شجریان اجرا کردند.

آوازخوانی همایون شجریان در کنسرت گروه شمس

اعضای گروه موسیقی «شمس» که همایون شجریان را در کنسرت پانزدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی عرفانی صوفیه همراهی کردند، عبارت بودند از کیخسرو پورناظری( آهنگساز و نوازنده تنبور)، تهمورس پورناظری (نوازنده تنبور و تک‌نواز تنبور)، سهراب پورناظری (نوازنده تنبور و تک‌نواز تنبور)، حسین رضایی‌نیا (نوازنده دف)، دنیا کمالی (نوازنده تنبور و همخوان)، سپهر رامین (نوازنده تنبور)، آیین مشکاتیان (نوازنده سازهای کوبه‌ای) و کیمیا جمشید (نوازنده تنبور).

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =