اشتغال ۳۱۶۲ نفر با اعطای تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان‌غربی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در‌نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تعاون از اشتغال ۳۱۶۲ نفر از روستاییان با تسهیلات اشتغال روستایی در استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدی تقوی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در جمه خبرنگاران گفت: صنعت بانکداری هم‌اکنون حرف اول را در دنیا می‌زند، لذا بانک توسعه تعاون نیز هدف دارد تا خدمات بهینه‌ای در اختیار مردم قرار دهد.

وی با اشاره به پرداخت تمام تعهدات این بانک در راستای پرداخت تسهیلات دانشجویان دکتری آذربایجان‌غربی افزود: بانک توسعه تعاون در سال ۹۶ تمام تعهدات خود در این زمینه را پرداخت کرده و امسال نیز با تجدید تفاهم‌نامه از خردادماه امسال، تسهیلات را برای دانشجویان دکتری دانشگاه سراسری استان پرداخت می‌کند.

بانک توسعه تعاون

وی اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی که یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور محسوب می‌شود، در راستای اشتغالزایی در این استان بخصوص برای روستاییان برنامه‌ریزی شده است و در این راستا ۴۱۲میلیارد ریال سهم استان برای اشتغالزایی ۳۱۶۲ نفر اختصاص یافته است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این تسهیلات با نرخ بهره ۴ درصد در مناطق مرزی، ۶ درصد در روستاهای غیر مرزی، ۱۰درصد در شهرک‌های صنعتی شهرهای زیر ۱۰هزار نفر و با اولویت تسهیلات زیر ۶۰میلیارد ریال با تصویب در استان و بالای ۶۰میلیارد ریال با تصویب توسط کارگروه ملی در مرکز کشور و ارائه می شود و تا به امروز نیز از ۴ طرح ارسال شده به کارگروه ملی، یک طرح برای پرداخت تسهیلات به استان ارجاع شده است.

تقوی گفت: به رغم افزایش تحریم ها و فشارهای استکبار، فعالیت های ارزی بانک توسعه تعاون تعطیل نشده و با اکثر کشورها ارتباطات بانکی داریم و متقاضیان می توانند برای دریافت ارز در راستای فعالیت های اقتصادی صنعتی به بانک مراجعه کنند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =