ایرنا نوشت: معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کشورش همکاریهای نظامی و فنی با ایران را با توجه به تعهدات بین المللی دو کشور، گسترش خواهد داد.


به گزارش روز سه شنبه اسپوتنیک، «الکساندر فومین» در دیدار با سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران افزود: ما با ایران همکاری های گسترده ای در مبارزه با تروریسم داریم که در آینده نیز ادامه خواهد یافت و بیشتر نیز خواهد شد.

این مقام نظامی روسیه ادامه داد: مسکو از سطح روابط نظامی و فنی دو کشور راضی است و می داند که همکاری ها بیش از پیش گسترش خواهد یافت چرا که روسیه با در نظر گرفتن تعهدات بین المللی بر سطح روابط خود با تهران می افزاید.

اسپوتنیک گزارش داده است که فومین در ادامه اظهارات خود به بحث مبارزه تروریسم توسط ایران و روسیه اشاره کرده و گفته است که در برخی مناطق ما از مبارزه عادلانه ای در برابر تروریسم حمایت می کنیم که بسیار درست و عادلانه است.

به گفته این مقام نظامی روس، مبارزه با تروریسم یکی از مهمترین بخش های همکاری تهران و مسکو است و روسیه معتقد است که دو طرف باید همکاری ها و تلاش های خود را در مبارزه با تروریسم بیشتر کنند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    2 0
    یعنی این که ایران در زمین هی شهید بده و ما در اسمان با خیال راحت تاب بخوریم