سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد که در برخورد شدید وریا غفوری با بازیکن ذوب‌آهن که به مصدومیت حبیب‌زاده منجر شد، تعمدی وجود نداشته است.

به گزارش سایت باشگاه استقلال؛ سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص داوری دیدار استقلال و ذوب‌آهن مطرح شده، اظهار کرد: ما همواره احترام به داور را سرلوحه کار خود می‌دانیم و اصول باشگاه همین است. اما متاسفانه اظهار نظرهایی از سوی برخی افراد مسئول و بعضا غیر مسئول در مورد برخورد وریا غفوری با بازیکن ذوب آهن مطرح شده و این بازیکن را مستحق کارت قرمز دانسته‌اند که چند سوال را به ذهن متبادر می‌کند. دوستانی که این گونه در مورد برخورد وریا غفوری صحبت می‌کنند، در مورد اخراج نشدن بازیکن پیکان به دلیل انجام خطای شدید روی سجاد آقایی و شکسته شدن قلم بند او یا مردود اعلام کردن گل سالم استقلال در نیمه دوم توسط میلاد زکی پور نیز مصاحبه کردند؟ آیا کارت زرد دوم و اخراج محمد دانشگر درست بود؟ دوست دارم عزیزانی که در مورد بازی با ذوب آهن صحبت می‌کنند، فقط یک موضوع را بزرگ‌نمایی نکنند و همه مسایل مورد نظر را مد نظر قرار دهند.


فتحی در ادامه افزود: مجموعه باشگاه استقلال از اتفاقی که برای رضا حبیب زاده افتاده بسیار ناراحت است و برای این بازیکن آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین را داریم. به نوبه خودمان هر کمکی هم از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم. در برخورد وریا با حبیب‌زاده هم هیچ تعمدی وجود نداشت و در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که وریا اصلا او را ندید و هدفش زدن توپ بود.
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مراسم تقدیر از لئوناردو پادوانی توسط کمیته مشوقین باشگاه در دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی گفت: پادوانی بازیکن عزیز استقلال است و همه هم و غم ما بهبودی هرچه سریع‌تر ایشان است و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نکرد. زمانی که عضو هیات مدیره بودم، یک بار به ملاقات ایشان رفتم و طی چند روز آینده نیز همراه با دکتر نوروزی دوباره به ملاقات پادو می‌روم. هر نیازی که ایشان داشته باشد برآورده می‌کنیم تا هیچ دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =