منوچهر هادی درباره کلیپ منتشر شده عوامل سریال «دلدادگان» توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. ما هم از مردم هستیم و مشکل مالی داریم.»

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون، شنبه 13 مرداد در برنامه «حالا خورشید» درباره کلیپ جنجالی منتشر شده از او و عوامل «دلدادگان» در واکنش به تغییرات نوسانات ارزی گفت: «زمانی که دلار گران شد ما کلیپی در پشت صحنه دلدادگان ساختیم. هدف ما صد در صد اعتراض به مسئولان و شرایط بود؛ اما زمانی که بالای ۹۰ درصد نسبت به این کلیپ اعتراض کرده‌اند، به نظر می‌رسد ما هم کمی اشتباه کردیم.»

او افزود: همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. ما هم از مردم هستیم و مشکل مالی داریم. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون فیلم‌های «من سالوادور هستم» و «آینه بغل» بالای ۴۰ میلیارد فروخته‌اند، حداقل ۱۰ میلیارد سهم من شده است؛ در حالی که من در مجموع ۳۰۰ میلیون برای کارگردانی این دو فیلم دستمرد گرفتم. مابقی نوش جان تهیه‌کنندگان؛ چراکه ریسک کار برای آن‌ها بوده است.»

این کارگردان تصریح کرد: «اعتراض ما در این کلیپ، به مسئولان و شرایط و گرانی بود. از من می‌خواهند به خاطر انتشار این کلیپ عذرخواهی کنم؛ من عذرخواهی می‌کنم آن هم از کسانی که با احترام نقدمان کردند. من خودم از قشر ضعیف جامعه بوده‌ام؛ بچه جنوب شهر تهران هستم چطور می‌توانم مردم را مسخره کنم؟! واقعا نیت ما به سخره گرفتن مردم نبود.»

عوامل این سریال مدتی پیش در کلیپی ( در همین خبر ببنید) با رویکرد طنز به نوسانات ارزی واکنش نشان داده بودند که واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    14 2
    پذیرفته نیست
  • بی نام RO ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    17 0
    زمانی که بالای ۹۰ درصد نسبت به این کلیپ اعتراض کرده‌اند، به نظر می‌رسد ما هم کمی اشتباه کردیم . نه عزیز شما کمی نه بلکه خیلی یعنی 100 درصد اشتباه کردید . اصولا به این مضحکه ای که درست کردین لحظه ای فکر کردین؟ شرایط جامعه رو در نظر گرفتین؟هنوز نفهمیدین که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد؟ ...
  • امید A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    19 0
    یک کارگردان باشی و متوجه نباشی بجای انتقاد از یکی، طرف مقابلش رو مسخره کردی؟ ...