تسنیم در گفتگو با فرماندار کوهدشت نوشت: شایعه وقوع انفجار در شهرستان کوهدشت صحت ندارد و کذب است.

نور محمد فردی بیرانوند در گفت‌وگویی اظهار داشت: شایعه مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجار در شهرستان کوهدشت صحت ندارد و کذب است.

وی با اشاره به اینکه زلزله امشب در شهرستان کوهدشت خسارت جانی نداشته، افزود: زمین‌لرزه امشب در ساعت 22:30 دقیقه شهرستان کوهدشت را تکان داد‌ که عمق این زمین‌لرزه در 10 کیلومتری از سطح زمین ثبت‌شده است.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.1 ریشتر امشب شهرستان کوهدشت را لرزاند و لرزش آن به حدی بود که تعدادی از ساختمان‌های مسکونی در این شهرستان ترک خورد و تاکنون 14 نفر مصدوم شده‌اند و هم‌اکنون مردم به دلیل شدت زمین‌لرزه و ترس از پس‌لرزه‌های احتمالی در خیابان‌ها هستند.

مهر نوشت: ۱۸ نفر مصدوم شدند/ ترک خوردگی تعدادی از منازل/ تکذیب وقوع انفجار

 مصدومیت ۱۸ نفر، ترک خوردگی تعدادی از منازل مسکونی شهری، تکذیب وقوع انفجار و تشکیل ستاد بحران کوهدشت آخرین اخبار زلزله ۴.۱ ریشتری در این شهرستان است.

غلامرضا آقامیرزایی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری لرستان در این رابطه در گفت و گویی اعلام کرد: در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه و ۵۱ ثانیه، زلزله ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در کوهدشت به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۳.۶۵۳ و طول جغرافیایی ۴۷.۶۸۱ رخ داده است.

 تعداد مصدومان زلزله کوهدشت به ۱۸ نفر رسید

حسن امینی زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت در گفت و گویی گفت: زلزله کوهدشت تاکنون ۱۸ مصدوم داشته است.وی بیان داشت: مجروحیت این مصدومان شامل شکستگی پا، صدمه و بریدگی با شیشه می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت خاطرنشان کرد: همه نیروهای مرکز بهداشت کوهدشت آماده باش هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

ترک خوردگی تعدادی از واحدهای مسکونی شهری

نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در گفت و گویی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۱ ریشتری در کوهدشت اظهار داشت: جلسه ستاد بحران در فرمانداری کوهدشت در حال برگزاری است تا میزان خسارت های وارد شده به ساختمان ها از جمله ترک خوردگی واحدها مسکونی را بررسی کنند.

وی یادآور شد: این زمین لرزه بیشتر در شهر کوهدشت احساس شده است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =