۰ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

امیر قلعه نویی در پایان بازی تیمش با صنعت نفت حرف هایی شوکه کننده زد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی در پایان بازی تیمش با صنعت نفت از شرایط حاکم بر این بازی ، داوری و فدراسیون و حتی مملکت انتقادهای تندی کرد.

او در این بازی گفت:«به نظرم بازی در حد لیگ یک بود. استادیوم به این قشنگی و این چمن چرا باید بی تماشاگر باشد. همه دنیا به خاطر اسپانسر تماشاگر می آورند توی ورزشگاه اما اینجا از این حکم ها می دهند. قطعا اگر برای صنعت نفت و تراکتورسازی بود ، احکام محرومیت این تیم ها بخشیده می شد. چقدر هم خوب بود اما چون تاج اصفهانی است ، این کار را برای ما نکردند. تاه برای محرومیتی که از فصل قبل بوده است.»

او حرف های عجیب تری هم زد و گفت:«برای بقیه از این کارها می کنند ، کما اینکه در قرارداد بعضی ها گفته که بیا چیز کن! یعنی به خیلی ها از این حرف ها زدند. مثل ماجرای قرارداد حسن جعفری که به او گفته بودند ... حالا بد هم نیست. دست شان درد نکند که از این کارها می کنند. ولی چون آقای تاج اصفهانی است ، کوچکترین قدمی برای تیم های اصفهانی بر نمی دارد!»

قلعه نویی در ادامه گفت:«داور صد در صد دو پنالتی برای ما نگرفت. من امیدوارم اشتباه کرده باشم ولی بعید می دانم .»

او همچنین گفت:« من از آقای حسن زاده خواهش می کنم هم تراکتورسازی را ببخشد و هم صنعت نفت را . آخر فایده ندارد که. سال قبل، پارسال ما را چقدر در ذوب آهن اذیت کردند؟ الان هم باز این اتفاق اینجا ببینید چه کاری می کنند.»

دادخواه گزارشگر اصفهانی به قلعه نویی گفت به نظرتان این قوانین فدراسیون ، ضوابط مشخصی ندارد و قلعه نویی پاسخ داد:«اصلا شک نکنید! در مملکت ما 40 سال است قانون قائم به شخص است. من از تریبون شما خواهش می کنم آبادان و تراکتور را ببخشند.»

4141 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792708

برچسب‌ها