امیدهای رییس فدراسیون قایقرانی از مدال‌آوری قایقرانان ایرانی در جاکارتا

رییس فدراسیون قایقرانی اظهار امیدواری کرد قایقرانان ایرانی در جاکارتا مدال های خوشرنگی کسب کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان که به ارومیه سفر کرده است گفت: ایران با ۳۹ قایقران در رشته های کانو، کایاک، رویینگ، سیلینگ و اسلالوم و ۱۲ ورزشکار در رشته آزمایشی کانوپولو در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: از این تعداد قایقران، امید زیادی به کسب مدال های پرتعداد در بازی های آسیایی جاکارتا داریم که امیدواریم رنگ مدال‌ها طلا باشد و بیشترین امیدما به کسب مدال طلا، توسط قایقرانان استان آذربایجان غربیست.
رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان اظهار کرد: از استان آذربایجان غربی، ۳ قایقران به نام های عادل حبیبیان، محسن شادی و رضا قهرمانی در لیست تیم ملی حضور خواهند یافت.
امینی در مورد وضعیت این رشته در کشور گفت: در مسابقات اخیر کره جنوبی توانستیم با کمک اردوهایی که در شهر ارومیه برگزار کردیم، ۵ مدال خوشرنگ کسب کنیم که ۲ قایقران و یک مربی از استان آذربایجان غربی بود.
وی افزود: قایقرانی از سالیان گذشته طی یک برنامه منسجم و خوب تاکنون حرکت قابل پیشرفتی را آغاز کرده به طوری که قایقرانان جوان کشورمان از استان های کرمانشاه، تهران و لرستان، ۳ سهمیه المپیک جوانان را کسب کرده اند.
وی ادامه داد: با وجود عاشقانی چون تدین و شادمان در رشته قایقرانی وجود دارند، قایقرانی در ایران روز بروز بهتر از قبل می شود و این پیشرفت ادامه دارد.
رییس فدراسیون قایقرانی خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات این رشته عدم حمایت قایقرانی از سوی اسپانسرهاست با این حال هیات رییسه و کمیته ملی المپیک تلاش زیادی در کمک به این رشته داشته اند.
وی همچنین بیان کرد: رشته قایقرانی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین و مدیران دارد و در این مورد درخواست کردیم ورزشکاران موفق این رشته چون میثم جوهری جذب و استخدام شوند تا بتوانیم شاهد کمتر شدن دغدغه این ورزشکاران باشیم.
امینی در خاتمه گفت: حداقل ۵ مدال خوش رنگ کمترین انتظاری است که می توانیم از ورزشکاران قایقرانی کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =