اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و روسای دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، در این دیدار حجت الاسلام محمدعلی نکونام ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: ترویج معارف اهل بیت و معارف رضوی یکی از وظایف و تمسک به آرمان های آنها مهمترین وظیفه است و اگر کرامت و معارف اهل بیت در وجود ما شکل بگیرد ما در همه عرصه ها موفق خواهیم بود.

ایشان در ادامه حضور جمع را ارزشمند و کار گشا خواند و گفت: تحقیقات باید به صورت تمام عیارصورت گیرد تا بتوانیم بهترین نتیجه ها را از این تحقیقات بگیریم. نمایندگان مجلس باید بحث تحقیقات را به طور جد مطالبه کنند، زیرا مشکل اصلی کشور بحث تحقیقات است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: بین بخش های مختلف تحقیقاتی کشور پیوند ایجاد گردد و از فعالیت های جزیره ای پرهیز شود تا بتوان به بهترین شکل علاوه بر برطرف کردن مشکلات به پیشرفت برسیم .

وی با اشاره به ریشه ای و اساسی نبودن تحقیقات در کشور گفت: شناسایی مشکلات حوزه های مختلف و ارائه راهکارهای علمی براساس مبانی آینده نگری در راستای رفع مشکلات کنونی کشور و توجه به واقعیت ها در این بخش با هدف دستیابی به خروجی مطلوب در تصمیم گیری ها و رسیدن به جایگاه مناسب از مهمترین خواسته های مسئولان استان ها می باشد. ایشان نمایندگان موفق را کسانی معرفی کرد که علاوه بر حل مشکلات موجود برای آینده نیز برنامه ریزی داشته باشند.

دکتر محمدرضا عارف رییس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به هدف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: سنتی حسنه در کمیسیون آموزش و تحقیقات ایجاد شده که آن سفر به استان های کشور جهت بررسی وضعیت آموزشی استان ها می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =