۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

روزنامه آ.اس اسپانیا خبری درمورد فهرست بازیکنان تیم ملی این کشور در جام جهانی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه آ.اس اسپانیا امروز نوشت: ‌ لوپتگی به خاطر اینیستا اعلام لیست اسپانیا برای جام جهانی را به تاخیر انداخت.

این مطلب پاسخی به امیر قلعه نویی و منتقدان کی روش است  او چند روز قبل به زمان انتشار لیست تیم ملی ایران اعتراض کرد و گفت: گله من بیشتر مربوط به لیستی است که اعلام شده است. چند بازیکن این لیست در تیمی هستند که ما فردا با آن بازی داریم. فکر نمی‌کنم این مسائل اتفاقی باشد. چه اشکالی داشت که 24 ساعت بعد لیست را اعلام می‌کردند. هر کدام که دعوت شده‌اند قطعاً لیاقت تیم ملی را داشته‌اند به هر حال هر مربی افکاری دارد که بر اساس آن بازیکنانش را انتخاب می‌کند. اما این حرکت که ما هنوز بازی داریم و 6،7 بازیکن از تیم حریف دعوت می‌شود جای بحث دارد. به هر حال بازیکنان ما واقعاً لیاقت دارند و هیچ اتفاقی نمی‌افتاد که فرداشب این لیست اعلام می‌شد.»

اسپانیا تنها تیمی است که می گویند لیست 35 نفره اش را هنوز به فیفا اعلام نکرده است و پیشتر قلعه نویی و حامیانش می گفتند او به دلیل بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا ، این لیست را منتشر نکرده است. چون انگلیس و فرانسه هم که لیست های شان را به فیفا فرستادند ، هنوز این لیست های شان را رسانه ای نکرده اند اما کی روش تصمیم گرفت لیست تیمش منتشر شود و با اعتراض قلعه نویی مواجه شد.

لوپتگی گفته بود به دلایل خاص خودش فعلا لیستش را منتشر نکرده است و حالا آ اس ادعا کرده او لیستش را به احترام اینیستا و تعیین تکلیف آینده فوتبالی اش نگه داشته است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =