پایان یازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی با معرفی برترینها در دانشگاه سمنان

یازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی در دو بخش راندمان و هدفمند با معرفی تیم های برتر در هر بخش به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ در بخش راندمان این رقابتها که در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار شد ، تیم دانشگاه اسلامشهر به سرپرستی هادی نظری با راندمان 724.18 عنوان اول را بدست آورد ، تیم دانشگاه هشتگرد به سرپرستی آقای سالاری با راندمان 696.04 به مقام دومی رسید و تیم دانشگاه قزوین هم به سرپرستی علیرضا جاودانیان با راندمان 606.54 در جایگاه سوم این دوره از رقابتها قرار گرفت .
در بخش هدفمند هم تیم نیمکت به سرپرستی محمد رضا شارعی از دانشگاه سمنان اول و تیم لیماک به سرپرستی عماد برندان از دانشگاه سمنان دوم شد .
با توجه به اینکه دو تیم نیمکت و لیماک توانستند به مدت دو دقیقه وزنه 10 کیلویی را تحمل کنند مقام سوم بخش هدفمند حذف شد .
دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان گفت : این رقابت ها با حضور 37 تیم از دانشگاههای سراسر کشور و با 43 سازه در دانشگاه سمنان برگزار شد .
محمد محمدی جایزه تیم اول گرایش راندمان این دوره از مسابقات را 20 میلیون ریال ، تیم دوم را 12 میلیون ریال و تیم سوم را هشت میلیون ریال اعلام کرد و افزود : جایزه تیم اول گرایش هدفمند هشت میلیون ریال و تیم دوم پنج میلیون ریال است .
مسابقات کشوری پل ماکارونی با هدف تمرین دانشجویان رشته عمران در ساخت سازه هایی مقاوم با استفاده از رشته های ماکارونی به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران ، معاونت فرهنگی - اجتماعی و پژوهشسرای دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =