در روز شنبه هشتم اردیبهشت، حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت مهم ترین خبر بود. خبرهایی درباره از بین رفتن حباب سکه و درگذشت علی آوارگان هم بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، تصویری از محمود احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پربازدید شد. کاربران زیادی هم خواستند بدانند مشایی مرتد شده است؟ سمت مهمی که روحانی به ناطق‌نوری پیشنهاد داد هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، قیمت روز خودروهای داخلی و وارداتی در بازار مورد توجه کاربران قرار گرفت. همچنین مخاطبان خواستند بدانند حباب سکه از بین رفت؟ ردگیری اثر وام ارزان روی بازار مسکن نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، عکس بسیار قدیمی ارسطوی «پایتخت» کنار بازیگر «شهرزاد» پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی خبر تصاویر دیده نشده از همکاری آمریکا با داعش کلیک کردند. خبر علی آوارگان درگذشت هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، سخت‌گیری جدید چین برای ورود اتباع ایرانی به این کشور خواندنی شد. سوالی با عنوان مومیایی دوباره دفن شده است؟ نیز از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی عکسی از جولان موش‌ها در اغذیه‌فروشی یکی از ایستگاه‌های مترو کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، واکنش ترامپ به توافق دو کره پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر واکنش ایران به آشتی دو کره
کلیک کردند. دیگر پربازدید این سرویس، خبری با تیتر آخرین ضرب‌الاجل برجام بود.

در سرویس ورزش، تصویر دختری که برای دیدن قهرمانی پرسپولیس در آزادی مرز‌های گریم را جابه‌جا کرد پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی واکنش مسلمان به ویدیوی جنجالی منتشر شده کلیک کردند. سیدجلال داغ کرد نیز توجه کاربران زیادی را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، آقا داماد چه‌کاره‌س؟! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =