امروز ساعت ۱۵:۳۰ و تاریح‌سازی این دختر ایرانی

سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:محمودیان نخستین وزنه‌بردار بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا کار خود را برای یک شروع رویایی در وزنه‌برداری کشورمان آغاز می‌کند.

امروز (پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه) و از ساعت15:30 دقیقه به وقت تهران، یک رویداد مهم برای ورزش و وزنه برداری ایران در اورگنج ازبکستان رقم می خورد.
بر همین اساس در ادامه پیکارهای رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان سال 2018 آسیا  رقابت وزنه بردران دختر گروهA  دسته 58 کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور "پارمیدا محمودیان" برگزار می شود.

محمودیان ملی پوش گلستانی وزنه برداری ایران نخستین نماینده کشورمان، نام خود و شهرش را در تاریخ ورزش و وزنه برداری ایران به ثبت خواهد رساند و بدین ترتیب برای نخستین بار، یک وزنه بردار بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی پای روی تخته مسابقات وزنه برداری نوجوانان آسیا می گذارد.

محمودیان با رکورد مجموع ورودی 83 کیلوگرم با 5 وزنه بردار دیگر گروهA  دسته 58 کیلوگرم رقابت خواهد داشت. "گیونگ کیم" از کره شمالی با رکورد ورودی 200 کیلوگرم شانس نخست کسب مدال طلا در دسته 58 کیلوگرم نوجوانان و جوانان به حساب می آید. 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    0 0
    لطفا نتیجه مسابقه رو اعلام کنید