حریم قلعه فلک‌الافلاک به طور کامل ساماندهی می‌شود

مشاور رییس جمهور در جریان بازدید از قلعه فلم الافلاک در خرم آباد از سامان دهی کامل اطراف این قلعه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حسام الدین آشنا در بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد در پاسخ به این سئوال که ارزیابی شما در بازدید از این قلعه تاریخی چیست و چقدر شرایط راضی کننده هست؟، اظهار داشت: آزاد شدن فضایی که مربوط به ارتش بوده به نظر می‌رسد کمک خیلی قابل توجهی به راحتی و آسایش گردشگران کرده است.
وی با اشاره به ساماندهی کامل حریم قلعه فلک الافلاک افزود: ان شاالله آزادسازی فضایی که مربوط به سپاه هم هست انجام می‌شود که در آن موقع هست که ظرفیت‌های کامل قلعه را به همراه یک طرح جامع خواهیم دید.
مشاور رئیس جمهور گفت: فکر می‌کنم علاقه مندی ایرانیان به ایران شناسی و کشف گذشته خودشان نسبت مستقیمی با افتخار ما به هویت ملی و تاریخ پرافتخارمان دارد.
مشاور رییس جمهور عنوان کرد: امیدوارم هم قلعه فلک الافلاک و هم بقیه میراث فرهنگی لرستان برای همه مردم هم قابل دسترش باشد و هم در نگهداری و حفاظت آن کوشا باشیم.
آشنا در پاسخ به این سئوال که مجموعه دولت و نهاد ریاست جمهوری چقدر آمادگی دارد برای آزاد شدن کامل حریم قلعه و قرار گرفتن در فهرست ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک کمک کند؟، تصریح کرد: تا آنجایی که من مطلع شدم سازمان برنامه و بودجه وارد توافقات اجرایی با نهادهای نظامی شده و همین مقدار آزادسازی هم که انجام شده بالاخره هزینه آن پرداخت شده است؛ و هزینه مربوط به سپاه هم 40 درصد آن پردخت شده است که ان شاالله تکمیل می‌شود.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =