۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

ایلنا نوشت:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب صبح امروز از کشف ۸۱ کیلوگرم تریاک در یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری چهار قاچاقچی زن خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پی اطلاع از این که خانمی با تشکیل باندی، با چند تن از دوستان خانوادگی خود قصد دارد که مقادیر متنابهی مواد مخدر از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشورخریداری و با یک دستگاه خودرو سواری آن را به شهر تهران منتقل کند، پرونده‌‌‌ای در این زمینه تشکیل و شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به گسترش چتر اطلاعاتی واقدامات ویژه پلیسی طی چندین هفته گذشته اظهار داشت: در پایش‌‌‌‌های اطلاعاتی مشخص شد اعضا این باند قصد دارند مواد مخدر خریداری شده را در ایام تعطیلات نوروز به شهر تهران منتقل کنند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی تیم‌‌‌های عملیاتی عملیات ویژه این پلیس به محورهای مواصلاتی منتهی به شهر تهران اعزام که در نهایت در نیمه شب گذشته خودرو سواری آنان در اتوبان شهید کاظمی مشاهده و پس از دقایقی مراقبت طی یک عملیات ضربتی خودروی موصوف متوقف شد.

بخشنده افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی صورت گرفته از کف خودرو مقدار ۸۱ کیلو گرم تریاک در ۶۸ بسته که به طرز ماهرانه‌‌‌ای زیرصندلی‌‌‌ها و همچنین داخل موتور خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی اضافه کرد: با دستگیری متهمان و تکمیل پرونده هر چهار قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =