۰ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
سرنوشت شوم در انتظار این باشگاه ۱۴۰ ساله؟

باشگاه وست‌برومویچ آلبیون در آستانه سقوط و ورشکستگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه وست برومویچ آلبیون که یکی از قدیمی باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس است، روز به روز به سقوط به دسته پایین تر فوتبال انگلیس نزدیک تر می شود.

آن ها در حال حاضر پس از انجام 31 بازی با 20 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند و 7 امتیاز با تیم نوزدهم جدول فاصله دارند. عملکرد ضعیف وست بروم به گونه ای بوده که می توان آن ها را از همین الان یکی از تیم های سقوط کرده به لیگ چمپیون‌شیپ دانست اما ماجرای غم انگیز این تیم 140 ساله فقط به یک سقوط فوتبالی خلاصه نمی شود.

به تازگی مارک جنکینز، مدیر اجرایی باشگاه وست برومویچ اعلام کرده است که این باشگاه بودجه اضافه ای برای پرداخت دستمزدها ندارد.

او در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفته:« هنگامی که از بیرون پیگیر اخبار باشگاه بودم، شنیدم که در زمینه مخارج کوتاه مدت محدودیت هایی داریم. با توجه به شناخت خود از این حرفه، فکر می کردم که این یک بحران زود گذر باشد ولی با بازگشت به باشگاه می توانم به شما اطمینان دهم که ما با محدودیت های گسترده مالی مواجه هستیم.ما پول اضافه تری برای پرداخت دستمزدها نداریم. راستش با بازگشت به باشگاه و با دیدن برخی تصمیمات اتخاذ شده، جا خوردم.»

وست بروم که در ماه ژانویه هنوز رقابت برای سقوط را تا این حد به رقبا واگذار نکرده بود، احتیاج به تقویت در چند پست و جذب بازیکن داشت.آن ها در آن مقطع مجبور شدند برای تامین بودجه لازم برای خرید، جانی اوانز مدافع باتجربه خود را آماده فروش کنند اما در نهایت نه اوانز فروش رفت و نه تیم به طور مناسب تقویت شد و نتیجه اش هم حرکت سریع وست بروم به سوی دسته پایین تر بود.

از طرفی دیگر در پایان فصل، قرارداد بازیکنان مطرحی چون گرت بری و جیمز موریسون هم به پایان می رسد و با توجه به سقوط قریب الوقوع راه راه پوشان، بعید است آن ها حاضر باشند فصل بعد در جایی غیر از لیگ برتر بازی کنند.

مدیر اجرایی باشگاه در ادامه صحبت هایش در خصوص عملکرد مالک چینی باشگاه می گوید:« دردناک است که می بینیم باشگاهی که من و بسیاری از افراد دیگر پایه گذاری کردیم تا تیمی جا افتاده در لیگ برتر باشد، طی یک سال گذشته که من حضور نداشته ام به چنین وضعیت اسف باری رسیده است.»

آلن پاردیو سرمربی وست بروم، از زمان روی کار آمدنش در ماه اکتبر، تنها یک برد طی 17 بازی در لیگ برتر کسب کرده است تا این باشگاه باسابقه و قدیمی انگلیسی در یک فصل هم در بعد فنی و هم در بعد مدیریتی شکست های سختی را تجربه کرده باشد.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =