فرماندار شهرستان خرم‌دره بر ضرورت همراهی و همکاری همه آحاد مردم و مدیران در تامین نظم و امنیت عمومی در جامعه تاکید کرد و گفت: برای ایجاد امنیت باید تمامی ادارات و مردم تعامل لازم راباید داشته باشند چراکه بدون عزم عمومی نعمت امنیت در جامعه محقق نخواهد شد .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان؛ حجت محمدی در جلسه کارگروه امنیت، انتظامات و پیشگیری از سرقت شهرستان خرم‌دره درخصوص پیشگیری از سرقت در تعطیلات نورورزی نیز از مدیران بانکها، روسای ادارت و مردم خواست در ایام تعطیلات برای پیشگیری از سرقت ها، تعامل لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند و به نکات امنیتی که برای حفظ ساختمان های مردم از سوی این نیرو ارائه می شود توجه نمایند.
وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی گفت : رسیدگی به امور مردم تعطیل‌بردار نیست و باید در ایام نوروز نیز در بانکها و ادارات، نیروی کشیک حضور داشته باشد که در صورت لزوم خدماتی را ارئه نماید و تعطیلات عید امسال باید بهتر از سال گذشته باشد چون ادارت از مدیران بومی شهرستان برخوردار است .
نماینده عالی دولت در شهرستان خرم‌دره برخورد جدی با متخلیفن و فروشندگان مواد منفجره در شهرستان را نیز از نیروی انتظامی خواستار شد و گفت : چهارشنبه آخر سال نیروی انتظامی ، اصناف و سپاه با همکاری هم فروشندگان غیر قانونی مواد محترقه را شناسایی و جمع آوری نمایند و با برهم زنندگان نظم و سلامت عمومی جامعه برخورد جدی شود .
فرماندار خرم‌دره همچنین با اشاره به مشکلات تامین سوخت مورد نیاز مردم از طریق جایگاه‌های سوخت شهرستان اظهار کرد: باید نواقص و مشکلات موجود در جایگاه های CNG مجتمع بین راهی غزال هرچه سریعتر رفع شود تا در ایام تعطیلات نوروزی امسال مسافران و همشهریان بتوانند از این جایگاه ها استفاده نمایند .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =