تامین ٢٠٠٠ تن پرتقال برای شب عید/لزوم همکاری سردخانه داران

مهر نوشت:مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به تامین دو هزار تن پرتقال برای شب عید، گفت: سردخانه داران در این زمینه یاری کنند.

 مجید موسوی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که صبح پنج شنبه در حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۳۴ هزار تن گندم، ۴۴ هزار و ۵۰۰ تن جو، ذرت ۱۳ هزار و ۴۱۸ تن، سویا ۴۰۰ هزار تن، گوشت مرغ منجمد ۱۷۰ تن در خارج از استان نگهداری می شود، اظهار کرد: قیمت نهاده های بخش کشاورزی در استان در قیاس با استان های تهران و قزوین در اعلب اوقات یکسان و یا کمتر بوده و تفاوت قیمت چندانی وجود ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه در بخش توزیع کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری مشکل و کمبودی در استان گزارش نشده و نیاز بازار از داخل و خارج استان تامین شده است، افزود: گوشت مرغ به میزان ۵۰۰ تن، گوشت قرمز ۲۰۰ تن، تخم مرغ ۱۵۰ تن و برنج به میزان هزار و ۵۵۰ تن برای پشتیبانی بازار شب عید تامین شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز از تامین کمیته راهبردی استان تشکیل شده و میزان ۸۰۰ تن سیب و ۲ هزار تن پرتقال برای شب عید خبر داد و تصریح کرد: از سردخانه داران برای بهبود اوضاع به منظور تامین میوه شب عید درخواست کمک کرده ایم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =