همایش پیاده روی خانوادگی، ماهیگیری و مسابقات رالی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور پرشور مردم در لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، امروز جمعه ۲۰ بهمن ماه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور گروه های مختلف مردم شهرستان لاهیجان برگزار شد.
شرکت کنندگان مسیر اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان تا میدان خلیج فارس (ابشار) را با شور و نشاط خاصی پیاده طی کردند.

در پایان همایش هدایای ارزشمندی به قید قرعه به برخی شرکت کنندگان اهدا شد.

در کنار برگزاری این همایش پیاده روی، همایش ماهیگیری و اختتامیه مسابقات رالی نیز در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان در این رابطه اظهار داشت: این همایش به همت هیات ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان و با همکاری شهرداری و بسیج ورزشکاران برگزار شده است.

ابوالفضل صادقی افزود: ایجاد شادابی و نشاط به عنوان یکی از نیازهای اساسی جامعه و از برنامه های مهم دولت دوازدهم است که در شهرستان لاهیجان نیز به طور جد دنبال می شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی همواره یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری به مسئولان نظام است، گفت: این موضوع نشان از اهمیت همگانی کردن ورزش در بین آحاد مختلف جامعه دارد، در تلاشیم تا با هماهنگی و همت بیشتر ارگان های مختلف و حامیان بخش خصوصی به طور مداوم و هر ماه همایش های عمومی و همگانی را برای سلامت و ایجاد شور و نشاط برگزار کنیم.

صادقی ادامه داد: امروزه بی تحرکی از عوامل اصلی شیوع بسیاری از بیماری هاست و نقش ورزش در سلامت جامعه از هیچ کس چشم پوشیده نیست، پیاده روی آثار مفیدی در زمینه پیشگیری از بیماری های مزمن و غیرواگیر دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان تصریح کرد: یک برنامه المپیاد ورزش همگانی نیز در هفته آینده برگزار خواهد شد که در این راستا مسابقاتی در حوزه زیر مجموعه های ورزش همگانی اجرایی می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =