آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز بازگشایی شد

رئیس پلیس‌ راه استان زنجان از بازگشایی آزاد راه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز خبر داد و گفت: تنها محور دندی به تخت سلیمان مسدود است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بدون مشکل در حال انجام است، افزود: آزادراه‌ های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز که از بامداد روز یکشنبه بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

فرمانده پلیس راه زنجان گفت: ترافیک در آزادراه زنجان - قزوین سنگین گزارش شده است و عبور و مرور خودروها به کندی انجام می‌شود.

شیرمحمدی تأکید کرد: رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ مسافر در راه مانده در جاده‌های استان زنجان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

شهرام میرزایی  از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ مسافر در راه مانده در جاده‌های استان زنجان خبر داد و افزود: این تعداد مسافر طی ۷۲ ساعت گذشته توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان زنجان امدادرسانی شدند.

وی اظهار کرد: ۵ هزار و ۹۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در حسینیه‌ها و مساجد استان اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: برای امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک ۸۳ تیم عملیات با ۳۴۱ امدادگر و ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه خودرو نجات و ۳۳ دستگاه خودرو کمک دار به کار گیری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان به طرح زمستانی هلال‌احمر استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۱۶ پایگاه عملیاتی هلال‌احمر با ۸۰ امدادگر، ۴۰ دستگاه خودروی آمبولانس و پشتیبانی در طرح زمستانی جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر استان زنجان حضور دارند.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =