ورزش سه نوشت:امید عالیشاه مصدومیت خود را بزرگترین بدشانسی اتفاق ورزشی‌اش می‌داند و نسبت به حواشی که این روزها برایش شکل گرفته واکنش نشان داد.

امید عالیشاه بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال در شرایطی در استادیوم آزادی و برابر پرسپولیس قرار گرفت که از انگیزه زیادی برخوردار بود. با این حال یک بدشانسی بزرگ باعث شد تا در نهایت کمتر از 30 دقیقه فرصت بازی داشته باشد و با توجه به مصدومیت از زمین خارج شود. این مصدومیت اما از سوی برخی به کم کاری او ارتباط داده شد و حواشی بزرگی برایش رقم زد. با این حال عالیشاه بعد از عکسبرداری از مصدومیتش این روزها دوران فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد تا بتواند هر چه زودتر به ترکیب سرخ‌های تبریزی بازگردد.

عالیشاه در خصوص مصدومیتش که حواشی بزرگی رقم زده به خبرنگار ما گفت: اصلا نمی‌توانم این حرف‌ها را قبول کنم و بعد از گذشت چند روز نمی‌دانم باید از مصدومیتم هنگ کنم یا این حواشی که برایم ساخته‌اند. هیچ کس اندازه من برای بازگشت به فوتبال انگیزه ندارد، نه بازیکنان داخل زمین و نه هواداری که روی سکو حضور داشت و برای موفقیت تیمش استرس و انگیزه داشت. هیچ کدام نمی‌توانند حال مرا بفهمند که این روزهای دور از فوتبال چه بر سر من گذشته و چطور گذشته است. این مساله باعث شده بود تا انگیزه زیادی برای بازگشت و فوتبال داشته باشم. تمام هدف‌های من بعد از محرومیت تراکتورسازی با نابودی مواجه شد و چطور می‌توانم کم کاری کنم؟ اصلا چطور این مساله به ذهن کسی می‌تواند بیاید که بازیکن کم‌کاری کند؟ من نه در زندگی شخصی و نه فوتبالی‌ام کم فروشی نکرده و نخواهم کرد.

وی ادامه داد: در اولین بازی‌ام برای تراکتورسازی بعد از پایان محرومیت بازی کردم و با سود بردن از انگیزه‌ام گل هم زدم. در بازی بعدی مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی انگیزه‌ام نه صد که هزار برابر بود. خوشبختانه تمام کارشناسان و کادر آنالیز تیم هم از دقایقی که در زمین حضور داشتم تعریف کردند و عملکردم را قابل قبول دانستند. هر فوتبالیستی دوست دارد در استادیوم آزادی بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد و نیازی نیست بگویم چه انگیزه‌هایی برای بازی مقابل پرسپولیس داشتم.

عالیشاه در مورد اینکه صحنه مربوط به مصدومیتش که بدون برخورد با بازیکنی صورت گرفته به این حواشی دامن زده است گفت: حتما باید با ساتور پایم را می‌زدند؟ هر کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که مصدومیت نیازی نیست حتما برخوردی داشته باشد و بارها از تلویزیون هم دیده‌اند که مصدومیت‌های مضحکی گاهی اتفاق افتاده است. در آن صحنه و بعد از استارتی که زدم ناگهان احساس سوزش شدیدی در پایم کردم و تصورم این بود که پایم قطع شده است. هر کاری کردم نتوانستم ادامه دهم و مطمئنا هیچ کس نمی‌تواند حس مرا از اینکه مجبور به خروج از زمین شدم درک کند.

وی ادامه داد: هیچ وقت مشکلی با هواداران تراکتور نداشته و ندارم. با کمال میل پیراهن این تیم را برتن کرده‌ام و درست است که سرباز بودم اما بارها پیشنهاداتی از دیگر تیم‌های نظامی داشتم و حتی زمانی که تراکتور محروم شد گفتند به تیم‌های دیگر نظامی بروم اما دوست داشتم در تیمی حاضر باشم که روحیه هواداران و شخصیت تیم برای موفقیت باشد و این مساله به هدفم کمک کند. دوری از فوتبال را تحمل کردم تا بتوانم در زمان بازگشت بهترین اتفاق را رقم بزنم اما واقعا از این حواشی هنگ کرده‌ام. همه بدانند و آنهایی که در این سال‌ها در تیم‌شان بازی کرده‌اند می‌توانند شهادت بدهند که امید عالیشاه در زندگی‌اش کم فروشی و کم کاری نکرده و نخواهد کرد.

عالیشاه در واکنش به اینکه چرا در طول روزهای اخیر که دچار این حاشیه شده همچنان این موضوع ادامه دارد و واکنشی به این موضوع نداشته گفت: من چه باید بگویم؟ یک فوتبالیست به جز بازی کردن و پاسخ دادن در زمین چه کاری دیگری از دستش برمی‌آید؟ من فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنم و نمی‌توانم کار دیگری انجام بدهم. اگر سالم باشم مثل بازی با استقلال خوزستان و دقایقی که برابر پرسپولیس به میدان رفتم از حداکثر توانم برای موفقیت تیم استفاده می‌کنم و واکنش برخی هواداران تراکتور را هم نمی‌توانم پای همه آنها بگذارم. طی این روزها با خیلی از هواداران تراکتور برخورد داشته‌ام. کسانی که با پیام‌های خود به من روحیه بازگشت و بهترین عملکرد را می‌دهند. هیچ چیز برای یک بازیکن عملکرد خوب در زمین بازی نیست و نمی‌توان به کسی این اتهام را زد که کم کاری کرده است. هیچ کس در رشته‌ای که در آن تخصص دارد و مایه پیشرفتش می‌شود نمی‌تواند کم کاری کند و این اتفاق در شخصیت من هم نیست و نخواهد بود. خوشحالم که بیشتر هواداران تراکتور به من روحیه می‌دهند و تلاش می‌کنم در بازگشت به بهترین شکل جواب آنها را بدهم.

هافبک شماره هفت تراکتورسازی در خصوص از دست دادن بازی برابر استقلال تهران و اینکه چه زمانی به تمرینات بازخواهد گشت گفت: تلاش بازیکنان ما این است که بتوانیم از روزهای تلخی که در دوران محرومیت نقل و انتقالاتی گذشته عبور کنیم و تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. باید قدردان زحمات بازیکنانی که در دوران محرومیت نیز تمام تلاش خود را برای تراکتورسازی به کار بردند باشیم و هواداران هم مثل همیشه بزرگترین حامی و انگیزه برای گذراندن این دوران بودند. برابر استقلال نیز شانس خوبی برای پیروزی داشتیم که نتوانستیم از آن سود ببریم و لازم نیست بگویم خودم هم چقدر انگیزه داشتم که مقابل این تیم بازی کنم. با این حال تمرینات اختصاصی خودم را دنبال می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به ترکیب بازگردم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =