ایسنا نوشت: محمدباقر قالیباف گفت با بیان اینکه باید با یکپارچگی ملی دربرابر آشوبگری‌ها ایستاد، گفت: هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه‌حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.

 این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای بازدید از اقدامات گروه‌های جهادی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به روستاهای این استان سفر کرده بود، با اشاره به آشوب‌های چند روز اخیر در کشور گفت: انباشت مشکلات اقتصادی، معیشتی و آسیب‌های اجتماعی باعث نارضایتی مردم شده و فسادها و سوءاستفاده، رانت‌خواری و رفتارهای تبعیض‌آمیز کسانی که من به آن‌ها می‌گویم "فرصت طلبان ۴ درصدی" سبب شده احساس تبعیض، بستری اجتماعی برای سوءاستفاده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایجاد کند.

وی افزود: در اغتشاشات چند روز اخیر دیدیم که دشمن چگونه اعتراضات به حق مردم را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق داد. ضدانقلاب نشان داد که هرچه تا کنون شعار داده، فریبی بیش نبوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: کدام مردم‌دوستی؟ ناامنی ایجاد می‌کنند، کسب و کار مردم را مختل می‌کنند به اموال عمومی آسیب می‌زنند و پرچم کشور را به آتش می‌کشند.

وی با اشاره به شرایط خاص موجود، تصریح کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که باید با یکپارچگی ملی در برابر این آشوب‌گری‌ها ایستاد. من بر این باورم که هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.

قالیباف خاطرنشان کرد: بعد از رفع اغتشاش باید زمینه این فرصت‌طلبی‌ها را که همان مشکلات معیشتی است، برطرف کرد. من نگرانم که مشکلات و مطالبات اصلی مردم در این فضای ایجاد شده فراموش شود، لذا همه باید بعد از آرام شدن فضا، از واقعیت‌های جامعه دور نشویم و در حل مسائل مردم تعلل نکنیم.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    56 11
    قالیباف چکاره هست با این حرفهاش ................
    • بی نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      1 2
      اگه کاره ایی بود که وضعمان این نبود
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    1 1
    خیلی تقدیر و تشکر میکنیم از ایشون که به فکر مردم هستن ایشون آدم خیلی خوبیه اگه ایشون بود ایران یه ساله میشد ژاپن
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    2 0
    من که باورم نشد یک میلیون تو حساب ایشان بود. عجب دروغی شاخدار تو مناظره ایشان گفتن