باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور بوده امروز مدعی شده، اما جواب نمی‌دهد خودش برای مبارزه با فساد چه کرده است، گفت: مسائل اقتصادی کشور ۱۰۰ در صد در اختیار دولت است.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار با پاسداران استان فارس با بیان اینکه اساس و ریشه انقلاب اسلامی نفی طاغوت است، اظهار کرد: نام کسانی که انقلاب اسلامی را با رژیم پهلوی مقایسه می‌کنند و می‌گویند رژیم شاهنشاهی بهتر بود باید به‌عنوان بی‌انصاف‌ترین افراد تاریخ در کتاب رکورد‌های جهان ثبت شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور بوده امروز مدعی شده، اما جواب نمی‌دهد خودش برای مبارزه با فساد چه کرده است، گفت: مسائل اقتصادی کشور ۱۰۰ در صد در اختیار دولت است.

نقدی خطاب به مسئولان سابق که امروز مدعی شده‌اند، گفت: اگر موضوع عدالت‌خواهی است چرا پیش از این ساکت بودید و هم‌اکنون که قرار است قوه قضاییه به تخلفات اطرافیانتان رسیدگی کند مدعی شده‌اید؟ مردم نباید این عوام‌فریبی‌ها را باور کنند.

وی افزود: چرا هرگاه مقابله با پرونده‌های بزرگ فساد اقتصادی آغاز می‌شود اغتشاش هم آغاز می‌شود و رسانه‌های مدعی آزادی بر طبل اشکالات قوه قضاییه می‌کوبند؟ در سال ۱۳۷۸ هم وقتی رسیدگی به پرونده فساد شهرداری جدی شد شاهد این‌گونه آشوب‌ها بودیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مسئله مقابله با قاچاق کالا همه‌چیز در اختیار قوه مجریه است، گفت: برخی‌ها در دوران مختلف بندۀ آرا شده‌اند و به دلایلی نظیر ریزش آرا در برخورد با قاچاقچیان کم‌کاری کرده و می‌کنند، این نشانه ریاست‌طلبی است و کسی که این‌گونه عمل کرده نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق مردم باشد.

نقدی با بیان اینکه ماجرای مسئولانی که پس از مسئولیت دچار انحراف می‌شوند از همان روز انتخابات و زمانی که می‌گویند «من از همه بهترم» آغاز می‌شود، گفت: در مقابل این الگوی نادرست الگو‌های شایسته‌ای نظیر شهید رجایی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارند که علی‌رغم میل شخصی و باآنکه مُصرانه می‌گفتند شخص دیگری را برگزینید و از ریاست گریز داشتند، حسب تکلیف بزرگان دین مسئولیت را پذیرفتند.

همه مردم را آشوبگر نخوانیم

همچنین اعتمادآنلاین نوشت:


محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان به امامان جمعه توصیه کرد در خطبه های نماز جمعه این هفته خواسته های بحق مردم را مطرح کنند و با جدا کردن مرز مردم از اغتشاشگران، آنان را آشوبگر نخوانند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه «اگر این هفته من خطیب جمعه باشم دردهای مردم را مطرح می کنم» تاکید کرد: «مردم ما عاقلند، منطقی اند و آشوبگر نیستند. مردم ما فضا برای بیگانه فراهم نمی کنند، امامان جمعه باید به این مساله در خطبه های خود دقت داشته باشند.»

این فعال سیاسی اصولگرا اعتراض مردم را تنها محدود به بیکاری، معیشتی و وضعیت اقتصادی ندانست و گفت: «مردم نسبت به بی‌عدالتی و عدم برخورد با مفسدان هم معترضند. بخشی از اعتراضات مردم به بی‌عدالتی و تبعیض است. قابل قبول نیست یکی 20 میلیون حقوق بگیرد و یک خانواده با چند سر عائله یک میلیون بگیرد! اینها تبعیض است. یکی دیگر از بی عدالتی ها و تبعیض عدم برخورد با متخلفین است. امیرالمومین مراقب بود کسی به بیت المال مردم تعرض کند و اگر این اتفاق می افتاد او را رسوا می کرد. ما در برقراری حق و عدالت رودربایستی داریم که نباید اینطور باشد. متخلفان و متجاوزان باید معرفی و با آنان برخورد شود. این سیره امیرالمومنین بود. دستگاه قضا باید متخلفان را کند.»

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    1 0
    با کمال تاسف طی چهار سال گذشته به‌ویژه طی ماه‌های اخیر تیم اطلاع‌رسانی دولت پاسخگوی انتظارات جامعه نبود. شاید یکی از دلایل کمپین اخیر علیه روحانی به علت حرکت دولت در فضای خاموش بود. بنابراین باید به رئیس‌جمهور و وزرا توصیه کرد که مسائل را با مردم در میان بگذارند