ساماندهی اماکن تاریخی و استقرارنظم در هسته مرکزی قدیم کرج بررسی شد

ساماندهی اماکن با هویت تاریخی و استقرار نظم دیداری در هسته مرکزی قدیمی شهر با تشکیل جلسه ای در سالن جلسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ظهر روز گذشته به منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص ساماندهی اماکنی که دارای هویت تاریخی هستند و استقرار نظم دیداری در هسته مرکزی قدیمی شهر جلسه ای تخصصی با حضور پیمان بضاعتی پور، معاون زیبا سازی سازمان، معاون اداره میراث فرهنگی استان البرز، کارشناسان ارشد در حوزه مرمت و احیای بناهای تاریخی و مریم امیر خانی سرپرست اداره هنر های شهری سازمان برگزار شد.
طی این نشست که در راستای شکل گیری تعامل موثر بین میراث فرهنگی استان البرز و در پی بازدید از اماکن واجد ارزش تاریخی شهر تشکیل شده بود حاضرین جلسه موضوعاتی را در زمینه مرمت، بازپیرایی و بهسازی نمای ساختمان های قدیمی محدوده خیابان تهران و چهار راه امام مطرح کردند و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شایان ذکر است شرکت در کارگاه تخصصی میراث فرهنگی، بهسازی نماهای فرسوده واجد ارزش، پیرایش جداره ها و حذف آلودگی های دیداری و ساماندهی تابلو های کاربری اصناف از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و در دستور کار سازمان قرار گرفت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =