باید تلاش کنیم تا شاهد تغییرات کیفی در رفتار و کردار دانش آموزان باشیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در جشنواره موفقیت 4 آموزش و پرورش نا حیه یک شهرستان خرم آباد گفت: امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تحقق آرمان‌های تعیین شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید تلاش شود تا ضمن ارتقاء شاخص های کمی ،شاهد تغییرات کیفی در رفتار و کردار دانش آموزان باشیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند در این جشنواره که عصر دیروز در سالن همایش بانک صادرات شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، افزود: هر سیستمی که در آن انسان‌های کارا و اثر بخش احساس کنند که دیده نمی شوند و انسان های کم کارو ناتوان احساس امنیت کنند ، سیستمی فاسد است و باید برای احیا و بازسازی آن برنامه ریزی کرد.

وی برگزاری جشنواره موفقیت 4 آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد را ابزاری کارا و اثر بخش برای دیده شدن موفقیت‌ها ، و روحیه تلاشگری برشمردو ادامه داد : در این جشنواره هاست که می‌توان به خوبی دریافت که جامعه فرهنگی صاحب علم ،دانش ، خلاقیت و نوآوری است.

دریکوند در ادامه تاکید کرد : امروز جامعه ما نیازمند اخلاق گرایی ،دوستی، برادری، نوع‌دوستی، دوری از تهمت و تجسس در زندگی خصوصی افراد است و باید به روح انسانی خود برگردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه ریشه و منشاء این حرکات غیر اخلاقی و انتشار اخبار غیر واقعی ، تهمت و تخریب را فراموش کردن خداوند ، بی تقوایی و نداشتن اخلاق عنوان کردو افزود: آموزش و پرورش با همه توانش تلاش خواهد کرد که موجب تغییر در رفتارها شود و به هیچ به حواشی و جنجال های حساب شده افراد مغرض اهمیت نخواهد داد .

دریکوند در ادامه تصریح کرد : باید تلاش کنیم به جایگاه واقعی خود دست یافته و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستانی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد : وقتی انسان تلاش ، جدیت ، پشتکار ، خلاقیت و موفقیت همکاران و دانش آموزان را می بیند بی اختیار به وجد می آید و احساس شادی و غرور می کند . دریکوند مجموعه آموزش و پرورش را موفق و اثر بخش برشمردو تاکید کرد : وقتی انسان در جمع فرهنگیان و دانش آموزان موفق و پیشرو قرار می گیرد بی اختیار احساس غرور و موفقیت می کند و به حرکت و بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت امیدوار تر می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ بیمه در بین فرهنگیان شد و افزود : گاهی مواقع اتفاقات بسیار تلخی برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان رخ می دهد که با آینده نگری و پوشش بیمه ای مناسب می شود از عوارض منفی آنها کاست و برای روزهای سخت برنامه ریزی کرد . دریکوند به انعقاد بیمه آتش سوزی منازل فرهنگیان و بیمه مسئولیت مدنی مدیران اشاره کرد و ادامه داد : این بیمه ها با مبالغ بسیار محدود و در اقسازط بلند مدت برای حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان منعقد شده و ضرورت دارد فرهنگیان با دید جامع کمک کنند تا از تحمیل خسارت های زیانبار به دانش آموزان و فرهنگیان جلوگیری شود.

گفتنی است: در این جشنواره با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از خانواده شهید فرهنگی شهید اسکندر نیازی ، تعدادی از خیرین ، چهره های موفق فرهنگی و دانش آموز تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =