تخلفات خانه مطبوعات لرستان به مدیرکل ارشاد اعلام شده / بزودی مجمع فوق العاده مطبوعات برگزار می شود

بازرس خانه مطبوعات لرستان گفت: بزودی مجمع فوق العاده خانه مطبوعات وخبرگزاری های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، کرم ملک آسا در گفتگو با خبرآنلاین لرستان اظهار داشت: نظر به تغییرات غیر قانونی هیئت مدیره خانه از ابتدا تا کنون وحرف و حدیث های گوناگون و استعفا چند نفر از اعضا هیئت مدیره مجمع عمومی فوق العاده بزودی برگزار می شود.

بازرس خانه مطبوعات استان افزود: انتخابات جدید هیئت مدیره نیز غیر قانونی و بدون حضور اکثریت اعضا برگزار شده است و بازرسین نیز در آن حضور نداشته اند.

ملک آسا درادامه بیان کرد: احدی ار هیئت مدیره برابر اساسنامه حق حضور در هیچ سمتی از هیئت مدیره را ندارد.

وی گفت: مراتب تخلف از اساسنامه خانه به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ومقامات مربوطه گزارش شده است وبزودی مجمع عمومی فوق العاده برگزار و تخلفات و ادامه کار خانه بررسی می شود.

بازرس خانه مطبوعات لرستان گفت: تا تعیین تکلیف هیئت مدیره خانه توسط مجمع عمومی از ثبت اسامی جدید هیئت مدیره جلوگیری شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه درچند ماه گذشته تاکنون سه بارهیئت مدیره خانه بدون توجه به اساسنامه و قانون تغییرکرده است و این امر توهین به شعور وفهم خبرنگاران زحمتکش و دلسوز استان است.

وی در پایان اظهار داشت: بعنوان بازرس انتخابی خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان می خواهم دراین زمینه به قانون تمکین کند و همکاری لازم را داشته باشد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =