کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی محمد دایی، مربی تیم سایپا را به دلیل تخلفات و به کار بردن کلمات نادرست و توهین به داوران بعد از اتمام مسابقه برابر تیم گسترش فوتبال که نهایتا منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* سعید الهویی، مربی تیم ذوب آهن در دیدار برابر فولاد خوزستان به دلیل توهین به داور چهارم که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم سپاهان اصفهان به دلیل تخلفات تماشاگرانش برابر استقلال خوزستان (فحاشی به سرمربی تیم مقابل و مسبوق به سابقه) به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمن این که کمیته انضباطی به باشگاه سپاهان اصفهان تذکر داد که در صورت تکرار تخلفات تنبیهات شدیدتری را برای این تیم در نظر خواهد گرفت.

* تیم استقلال خوزستان نیز اقدام به ترک زمین در حین مسابقه کرد که موجب توقف بازی از سوی سرپرست تیم شد، این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* کمیته انضباطی به روشنایی، سرپرست تیم فولاد خوزستان هم تذکر داد که در صورت تکرار تخلفات تنبیهات شدیدتری را برای وی در نظر خواهد گرفت.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =