طرز تلقی از ارائه خدمات شهری در کرج متحول شده است

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج، تاکید کرد: نگاه و طرز تلقی از ارائه خدمات با حضور دکتر نصیری متحول شده است به گونه ای که به نظر می رسد عملکرد این دستگاه پس از این از زاویه ارائه خدمات مطلوب شهری به مردم معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی خوشگرد گفت: با اقداماتی که تاکنون در این حوزه انجام گرفت، زمان پاکداشت شهر طولانی تر شده و شیوه تنظیف و جمع آوری زباله ارتقاء پیدا کرده است.
وی، در تشریح این تغییرات بیان داشت: پیش از این زمان رفت و روب معابر اصلی تا ساعت 7 صبح طول می کشید که با ورود جمعیت شاغل و دانش آموز به محیط شهر، در زمان بسیار کوتاهی، زباله و آلودگی به شهر باز می گشت. اما با تغییر ساعت تنظیف، شاهد زمان طولانی تری از پاکیزگی در شهر هستیم.
خوشگرد افزود: هم اکنون زمان تنظیف معابر اصلی تا قبل از ساعت 6 تمام می شود و پس از آن کارگران برای پاکسازی محلات وارد عمل می شوند.
این مسئول با تاکید بر رویکرد محله محوری شهردار کرج، اضافه کرد: شهروندان مایل هستند هنگام خروج از منزل با شهری پاکیزه و زیبا روبرو باشند. از این رو تمیز بودن معابر اصلی قبل از ساعات شروع کار، مورد پسند و اقبال شهروندان قرار گرفته است.
به گفته مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج، همچنین از نتایج مدیریت جدید و تغییرات انجام گرفته در شیوه عملکرد خدمات شهری، اجرای طرح بهبود نگه داشت شهر است که با رویکرد اصلاح شرایط و رساندن محلات به استانداردهای مورد نظر انجام می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون و طی دو جمعه متوالی در مناطق 5 و 2 اجرایی شده و نتایج بسیار مناسبی به همراه داشته است.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =