نگاه یکسان فدراسیون اسکی به استان های کشور

رئیس فدراسیون اسکی کشور گفت: نگاه فدراسیون اسکی به استان های کشور نگاهی یکسان بوده و بر این باوریم که بهترین ها در اقصی نقاط کشور در تلاشند تا بهترین اسکی بازان را پرورش دهند

به گزارش خبرآنلاین؛ سید عبدی افتخاری در زنجان مجمع انتخابات هیات اسکی استان زنجان اظهار کرد: با مدیریت صحیح ، برنامه ریزی جامع و وسیع و بکارگیری بهترین ها ، سکوهای ملی و فراملی را تصاحب کنیم.

وی ادامه داد: امروز پیست‌های استان ها با حمایت مسئولان و اعضای هیئت امنا با برنامه ریزی پیش می روند این در حالیست که پیست بسیاری از استان‌ها تعطیل شده است.

رییس فدراسیون اسکی کشور تاکید کرد اسکی در کشور باید هماهنگ با تهران و البرز به پیش رود و نخبگان شناسایی شوند چراکه همه این حق را دارند تا توانمندی‌های خود را نشان دهند.
او افزود: ما نیز با بهترمربی ها با استان‌‌های همراه خواهیم بود.

افتخاری، با اشاره به اینکه در فصل گذشته ۳۵ درصد از برنامه ریزی صورت گرفته، محقق شد، عنوان کرد: همسان سازی و یکسان سازی صورت گرفته در استان‌ها، برگزاری دوره های آموزشی با حضور مربیان مجمع جهانی اسکی و مربیان سوئیسی از جمله برنامه های فصل گذشته فدراسیون اسکی بود.

وی در خصوص برنامه های فصل جدید گفت: به هر استان یک مربی در رشته آلپاین معرفی شده است و استان ها با تقسیم بندی به مناطق مسابقات منطقه ای را برگزار خواهند کرد.

رییس فدراسیون اسکی کشور، با اشاره به حضور مربیان سویسی در کشور بیان کرد: امسال با آرامش بیشتری طرح استعداد یابی صورت می گیرد.

رضا اژدری با اکثریت آراء در انتخابات هیات اسکی استان زنجان به عنوان رییس  هیات انتخاب شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =