نمایشگاه کتاب دوحه میزبان نشر ایران

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در ادامه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب از شرکت در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه از 8 تا 14 آذرماه درمرکز نمایشگاه های دوحه برگزار می‌گردد.

غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه 24 مترمربع است. بیش از 400 عنوان کتاب درزمینهٔ های ایران‌شناسی، هنر، ادبیات کلاسیک و معاصر، دین و کودک و نوجوان در غرفه ایران به نمایش گذاشته می‌شود. ازجمله برنامه‌های حضور ایران دربیست وهشتمین دوره نمایشگاه کتاب قطرمی توان به معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نویسندگان کودک و نوجوان در قالب کاتالوگ، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان آماده واگذاری حق رایت در قالب کاتالوگ و همچنین معرفی پروژه گرنت در قالب بروشور اشاره کرد.

برای معرفی بهتر صنعت نشر ایران و مراکز مرتبط، بروشور «نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران» که مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها، تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی است در غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به مخاطبان عرضه می‌گردد.

در دوره قبل نمایشگاه کتاب دوحه 490 ناشر از 33 کشور در 895 غرفه به عرضه کتاب پرداختند. بیست و هفتمین دوره نمایشگاه قطر در مدت 11 روز برگزار شد و بنا به تصمیم مسئولان برگزارکننده، نمایشگاه امسال به 7 روز کاهش‌یافته است. بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب قطر فردا(8 آذرماه) با شعار به‌سوی یک جامعه متفکر کار خود را آغاز می کند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =