باشگاه پرسپولیس بعد از مصاحبه‌های بیرانوند او را به کمیته انضباطی دعوت کرده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دعوت از بیرانوند به کمیته انضباطی پرسپولیس شاید یکی از عجیب ترین تصمیمات باشگاه پرسپولیس باشد. بیرانوند اخیرا چند مصاحبه کرده و گفته نمی تواند منتظر پرسپولیس بماند و می خواهد دنبال سرنوشتش برود. او گفته خودش را سرباز می کند و می رود تراکتورسازی تا خدمتش زودتر تمام شود و بتواند برای آینده اش تصمیمی بگیرد.
این بازیکن فعلا از معافیت تحصیلی دانشجویی استفاده می کند. معافیتی که مشخص نیست چقدر دیگر اعتبار خواهد داشت. البته تراکتورسازی بعد از رسانه ای شدن خبر جا زده و اعلام کرده نمی خواهد از پرسپولیس بیرانوند را جذب کند.

بعد از این جا زدن، پرسپولیسی ها که هنوز هم می توانند تا چند هفته دیگر بازیکن آزاد بگیرند، به این فکر نیفتاده اند تا گلری برای تیم شان بخرند. آنها به جای این کار بیرانوند را به کمیته انضباطی دعوت کردند تا پاسخگوی مصاحبه هایش باشد. اما تا به حال هیچ یک از اساسنامه های کمیته های انضباطی باشگاه ها منتشر نشده تا مشخص شود دقیقا تخلف انضباطی بیرانوند چیست. بیرانوند گفته قصد رفتن دارد و این تخلف انضباطی نیست.

باشگاه یا می تواند او را به دفتر مدیرعامل بکشاند و دلیل حرف هایش را بشنود یا اینکه بگوید او اجازه سرباز شدن را دارد پس باید تا قبل از شروع تحریم های کمرشکن فیفا برای محرومیت نقل و انتقالات از همین حالا گلر بعدی قرمزها خریداری می شود! کاری که انگار قرمزها نمی خواهند انجامش بدهند.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =